0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
...Chodzi o wąż, ten po lewej stronie na dole chłodnicy?...
...Między przepustnicą a kolektorem znajduje się jakaś uszczelka....
...Proszę o nr. uszczelki....
...termostat oczywiście oryginalny zamówić ?...
jeśli odkręcę te śruby to trzeba pozdejmować wężyki gumowe z tych rurek czy da radę jakoś to w całości przesunąć
...jest jakiś sposób na sprawdzenie nieszczelności układu chłodzenia...
https://allegro.pl/oferta/tester-szczelnosci-do-ukladu-chlodzenia-28-ele-14023468137
To egr nie ma nic tu do rzeczy?
https://sklep.tunap.pl/sklep/motoryzacja/uklad-chlodzenia/preparat-do-wykrywania-nieszczelnosci-ukladu-chlodzenia-professional-144/
https://allegro.pl/oferta/tester-szczelnosci-uszczelki-glowicy-co2-25-testow-7525880321
czy jeśli zdejmę obudowę filtra powietrza to idzie jakoś podejrzeć jaka jest u mnie obudowa termostatu?
Czy jak kupię obojętnie którą obudowę to będzie ona pasować
przypomnę że były montowane dwa rodzaje
Przyjrzałem się teraz na kompie i widzę że masz obudowę z końcówką AH , czyli to co pokazałem z tym niestandardowym termostatem. Jak nie będziesz ściągać kolektora to do odblokowania będziesz potrzebował długi śrubokręt do zwolnienia blokady , Uwaga jest z plastiku więc trzeba ostrożnie.
Miałem na myśli wentylator od chłodnicy co jest przed silnikiem,