0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
A z wypowiedzią Wesol nie do końca się zgodzę .Jeśli turbinka ma łatwiej zassać to i więcej da (dlatego wymieniamy filtry powietrza aby serduszko łatwiej oddychało).A co do pozostawienia oryginału przy mocnej modyfikacji to też się nie zgodzę przy zastosowaniu większych turbinek powiększaniu wlotów w głowicy zastosowaniu większych przekroi gdzie się tylko da i zostawienie zwykłego fabrycznego filterka to aż boli .Wręcz jeśli gablota ma chodzić na 1/4 mili wywala się filtr
Teraz tak wyobraz sobie taka sytuacje. 115 Km silnik AJM czy AUY i daje paliwa tak duzo z elekko podkapca i peka prawie 150 koni. Powietrza prawie ze nie ruszam.
Diesel na innych zasadach pracuje niz pB....Po chipsie pala podobnie albo mniejPozatym stosuje sie pare trickow ktore w niektorych egz tez zmiejszaja spalanie (kat wtrysku sterowanie n75 doladowanie itd)