Autor Wątek: SWAP - 2.0 TDI CBAB -> 2.0 TDI CBBB  (Przeczytany 1782 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bartky

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 3
  • Pomógł: 1
  • VW: Passat B6
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: DSG
  • Napęd: FWD
  • Rej: DGR
SWAP - 2.0 TDI CBAB -> 2.0 TDI CBBB
« dnia: 03 - Września - 2022 - 11:45:46 »
Witam wszystkich, 

Passat B6 2.0 TDI 140 KM [CBAB] z 2009 roku.
Mam pytanie do fachowców dlatego piszę post i proszę o konkret e odpowiedzi  :D
Chciałbym wymienić uszkodzony silnik o oznaczeniu CBAB na silnik CBBB czy jest to możliwe ?
Jak to wygląda w praktyce taki swap jakie koszty ?
Chciałbym kupić silnik regenerowany z grupy Wilk z gwarancją o oznaczeniu CBBB a mam teraz uszkodzony cbab w aucie i że względu na to że to ładne auto wersja highline chciałbym naprawiać... proszę o porady fachowców mechaników, ludzi którzy mają realne pojęcie o takiej operacji...

z góry dziękuję za odpowiedzi.

To mój pierwszy post w życiu na forum więc proszę o wyrozumiałość przy tym poście i innych gdy będę pisał, jeśli ktoś już zakładał taki temat to moderator proszę przenieść i poprawić mnie bo nie mogłem nic znaleźć lupce.
 

Offline pretor

  • administrator
  • Wiadomości: 6304
  • Pomógł: 1590
    • VW Club Polska
  • VW: Tiguan I
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT-6
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OK
Odp: SWAP - 2.0 TDI CBAB -> 2.0 TDI CBBB
« Odpowiedź #1 dnia: 04 - Września - 2022 - 09:26:10 »
Cześć.
Na początek proszę abyś napisał jaki przebieg ma twoje auto i co się stało z jego silnikiem - przyczyna/przyczyny awarii ?
 

Offline doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5559
  • Pomógł: 1008
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: SWAP - 2.0 TDI CBAB -> 2.0 TDI CBBB
« Odpowiedź #2 dnia: 04 - Września - 2022 - 09:51:20 »
proszę o porady fachowców mechaników,

Myślisz, że dobrzy mechanicy mają czas siedzieć i udzielać odpowiedzi na forach? :D To jest forum miłośników motoryzacji a nie forum mechaników. Jeśli rozmieszczenie wszystkich czujników, podejść wodnych, przyłączeń turbo, instalacji jest takie same to możliwe, że różnica będzie tkwić jedynie w sterowniku ECU - nie piszę o różnicy pomiędzy silnikami tylko w możliwości ich podmiany, bo wiadomo, że inne turbo, inne wtryskiwacze



 
Chciałbym wymienić uszkodzony silnik o oznaczeniu CBAB
Co się stało? Zabierak pompy oleju?
 

Offline Bartky

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 3
  • Pomógł: 1
  • VW: Passat B6
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: DSG
  • Napęd: FWD
  • Rej: DGR
Odp: SWAP - 2.0 TDI CBAB -> 2.0 TDI CBBB
« Odpowiedź #3 dnia: 04 - Września - 2022 - 12:00:34 »
Przebieg auta to jakieś 320 tys, podczas jazdy przełączyłem na tryb sport w dsg , dałem gazu żeby wyprzedzic samochód,  auto zatrzymało jakieś 3.5 tys obrotów trzymało chwilę,  potem nagle jakby szarpnięcie i poszło jak rakieta a za mną wielka chmura białego dymu aż drogi nie było widać i auto za mną się zatrzymało bo nic kierowca nie widział na drodze .... ja zjechałem na pobocze silnik zatrzymany w miejscu , nie kreci , rozrząd jest pasek nie urwało ale kompletnie zatrzymany, skrzynia chyba pracuje bo dało się przełączyć na P i N , olej wylał się z pod auta pod domem gdy zjechał z widelców podnośnika... wstępna diagnoza to urwany korbowod .. dlatego pisałem o wymianie silnika na regenerowany i szukam info może ktoś z was to robił. 
Pozdrawiam 
 
Podziękował: pretor

Tagi wątku: