Kontrolka z założenia ma informować o przepalonej żarówce a skoro wszystkie świecą to informuje o czym ?
Pewną podpowiedzią może być to, że wystarczy by jedna z żarówek została zmieniona na taką o innej wartości a kontrolka będzie świecić informując o usterce oświetlenia.
Bardziej obrazowo jeśli zamiast żarówki 2W włożymy 3W, która pasuje do oprawki bezproblemowo - wywali "błąd",
Jeśli zamiast żarówki o danej mocy wsadzimy zamiennik LED - wywali "błąd",
Jeśli wsadzimy nową żarówkę (tani zamiennik) a jej oporność mocno odbiega od normy - wywali "błąd",
Jeśli dłuższy czas jeździliśmy z przepaloną żarówką (np. światła mijania), to ta sprawna mogła na tyle ucierpieć że jej oporność mocno odbiega od nowo założonej i też może - wywalić "błąd",
Jeśli zamontowane zostaną żarówki o zwiększonej mocy +30 % też może - wywalić "błąd",
Jeśli w pojeździe na którymś z połączeń (typu kostka, spinka), będzie słaby styk - wywali "błąd",
Pozostaje miernik w dłoń i sprawdzać wszystko po kolei