0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki VW Golf VIII (CD), wyprodukowanych w Niemczech pomiędzy 18.11.2019 r. a 11.05.2020 r., może nie działać usługa eCall. W takim przypadku w razie wypadku nie ma możliwości wezwania pomocy przez system, w razie automatycznego wzywania pomocy call center lub służby ratunkowe nie będą mogły nawiązać połączenia audio z uwagi na brak transmisji danych. System nie informuje klienta o nieprawidłowości.Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele objętych kampanią samochodów będą listownie zapraszani do Autoryzowanych Stacji Obsługi, w celu aktualizacji oprogramowania OCU.Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. (adres: ul. Krańcowa 44, 61-037 Poznań; tel.: 61 650 35 88).
Przedsiębiorca Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki VW Golf VIII (CD), wyprodukowanych w Niemczech od 29.06. do 31.08.2020 r., połączenie spawane między dźwignią pedału hamulca a platformą pedału hamulca może być niewłaściwie wykonane. Podczas naciskania pedału ze zwiększoną siłą (np. podczas hamowania awaryjnego), platforma pedału może odkształcić się lub złamać, zwiększając ryzyko wypadku.Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele objętych kampanią samochodów będą listownie zapraszani do Autoryzowanych Stacji Obsługi, w celu sprawdzenia i ewentualnej wymiany pedału hamulca.Informacji związanych z kampanią udziela Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. (adres: ul. Krańcowa 44, 61-037 Poznań; tel.: 61 650 35 88).
Przedsiębiorca Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Volkswagen Golf 8 (typ: CD), wyprodukowanych w Niemczech od 01.09 do 02.10.2020 r., mogły zostać zamontowane w obu przednich drzwiach nieprawidłowe czujniki zderzenia poduszek i napinaczy pasów bezpieczeństwa. Podczas użytkowania samochodu lub w razie wypadku, złącze wtykowe czujnika może się poluzować, co może prowadzić do opóźnionej reakcji bocznej poduszki bezpieczeństwa, poduszki bezpieczeństwa głowy lub napinacza pasa bezpieczeństwa, które w takiej sytuacji nie zapewnią dostatecznej ochrony.Informacji związanych z kampanią udziela Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. (adres: ul. Krańcowa 44, 61-037 Poznań; tel.: 61 650 35 88).
Przedsiębiorca Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach VW Golf VIII (typ: CD), wyprodukowanych w Niemczech między kwietniem 2019 r. a lutym 2022 r., zabezpieczenie w układzie wysokonapięciowym zostało wyprodukowane ze zbyt małą ilością piasku gaśniczego. W przypadku zwarcia dochodzi do zadziałania zabezpieczenia i przerwania przepływu prądu. W przypadku pęknięcia zabezpieczenia i zwarcia w instalacji istnieje ryzyko pożaru.Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele objętych kampanią samochodów będą zapraszani do Autoryzowanych Stacji Obsługi, w celu montażu nad skrzynką rozdzielczą akumulatora wysokiego napięcia dodatkowej ochronnej maty izolacyjnej.Informacji związanych z kampanią udziela Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. (adres: ul. Krańcowa 44, 61-037 Poznań; tel.: 61 650 35 88).
Jadę za tydzień i wiem tylko tyle, że akcja dotyczy oprogramowania