Forum VW Club Polska - grupa VAG
»
VW :: GARAGE
»
VW Garage
» Silnik: benzyna
Zobacz pełną wersję:
Silnik: benzyna
1
2
»
1.5 TSI - pierwsze problemy
2.0 TSI - czyszczenie katalizatora za pomocą Liqui Moly Catalytic System Cleaner
1.0 TSI - luźne śruby wariatora wydechu - wada fabryczna ?
1.5 TSI - wskazania parametrów rzeczywistych OPF/GPF
3.6 VR6 - BWS / CNNA - różnice
BAGNET OLEJU - wątek ogólny
1.8 TSI / 2.0 TSI EA888 - polecane i odradzane!
1.5 TSI EA211 - polecany czy odradzany?
1.5 TSI - duża ilość wody z rury wydechowej
1.2 TSI/ 1.4 TSI: polecane i odradzane
1.2 TSI CJZC pracuje na podwyższonych obrotach
Czyszczenie kolektorów dolotowych i zaworów w silnikach TSI
1.4 FSI / 1.6 FSI / 2.0 FSI / 3.2 FSI / 3.6 FSI / 4.2 FSI - zalety i wady (benzyna E10)
1.4 TSI [CKMA]
1.2 MPI [CGPA] - terkotanie rozrządu po wymianie
1.4 TSI 160 KM [CAVD] "Twincharger" - brak kompresji na 3-cylidrze - remont silnika ?
1.8 TSI (CDAA) - dziwny dźwięk, klekot od strony wariatora
Golf GTI
Czyszczenie wtryskiwaczy preparatem chemicznym
1.5 TSI - szarpanie silnikiem na biegu jałowym
Olej 5W50 - ktoś używał
1.4 TSI [CZEA] - kopci przy aktywnym ACT
1.4 TSI Twincharger jazda z odłączonym kompresorem
1.4 TSI [CTHA] - długo kręci po postoju
1.4 [BUD] - dopuszczalny luz paska rozrządu
2.0 TSI - właściwa/prawdziwa temperatura płynu chłodzącego
2.0 TSI - która to generacja silnika?
1.4 TSI - diagnoza awarii
1.6 MPI - błąd P0341 - czujnik wałka rozrządu
2.0 TSI - różnice w kodach
GPF - filtr cząstek stałych - działanie i opinie
2.0 TSI [CCZB] 211 KM a wada olejowa - pilne pytanie
1.4 TSI ACT 140 KM (CPTA) - pompa wody i płyny
1.4 TSI 160 KM [CTHD] - spostrzeżenia i opinie.
Rożnice w spalaniu benzyny na oleju 5W30 i 5W40?
2.0 (AZJ) Różnica w symbolu przekaźników pompy paliwa
1.0 TSI R3 EA211 - opinie użytkowników
1.2 TSI EA211 - opinie użytkowników
1.4 TSI (CPTA) - jaki olej silnikowy wybrać?
1.5 TSI - WYMIANA OLEJU - jaki wybrać ?
Silniki VR6 - 2.3-2.8-2.9 - dyskusja
1.8T [AUM] -
SERIA SILNIKA - jak ustalić która jest która ?
1.4 TSI 122 KM [EA211] - opinie
2.0 TSI - temperatura oleju
2.0 TSI EA888 (tzw. GEN.3B) po 2016
1.8 TSI - wyeliminowanie problemu olejowego.
2.0 TSI 220 KM - różnice w osiągach
1.4 TSI ACT 150 KM - dziwne dźwięki - luźne przewody paliwowe
2.0 TSI 180KM vs 2.0 TSI 190KM