Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 5 6 7 8 [9] 10
81
Golf VIII / Odp: 1.5 TSI - dziwna praca sprzęgła
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Romanog dnia 06 - Listopada - 2025 - 19:30:11  »
Trudno to tak jednoznacznie ocenić. Rekomenduję podjechać z tym problemem do serwisu VW. Ja jakiś czas temu też miałem dziwną przypadłość. Na luzie po zapaleniu silnika i rozgrzaniu go, coś dziwnie bardzo cicho terkotało, ustawało z kolei po naciśnięciu sprzęgła, po zwolnieniu pedału znów było słyszalne. Nie było to jakoś bardzo dokuczliwe ale dla mnie upierdliwe. Już wydawało mi się, że może mam jakieś omamy, ale podjechałem z tym problemem do serwisu i po weryfikacji okazało się to fabryczna usterka skrzyni biegów. Ponoć jakaś śruba piątego biegu nieprawidłowo funkcjonowała. Usterkę naprawiono i nie pojawiła się już ponownie.
82
Przywitalnia / Odp: WITAMY na VW Club Polska [2025]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bareu dnia 06 - Listopada - 2025 - 18:42:15  »
Dzień dobry wszystkim.
83
Przywitalnia / Odp: WITAMY na VW Club Polska [2025]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ludosław dnia 06 - Listopada - 2025 - 14:12:29  »

Witam wszystkich fanów marki :)
84
Przywitalnia / Odp: WITAMY na VW Club Polska [2025]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zbugowany-ce dnia 06 - Listopada - 2025 - 13:02:02  »
Witam wszystkich  :)
85
Golf VI / Odp: UKŁAD CHŁODZENIA - różne problemy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marcin86 dnia 06 - Listopada - 2025 - 07:58:49  »
Sprawdziłem z zewnątrz wszystko a co wyglądało podejrzanie to zostało wymienione wiec raczej nie ma wycieku.
Stan oleju w normie. Tak to wygląda na spalanie płynu chłodniczego wiec coś w środku trzeba szukać problemu.
Ale dziwny temat jestem od niedawna drugim właścicielem tego pojazdu auto ma nie całe 200tyś i tu taki cyrk... tylko dziwne bo cały czas jest stała temperatura płynu nie wyrzuca na zewnątrz jak przy typowej uszkodzonej uszczelki pod głowicą...
86
Golf VI / Odp: UKŁAD CHŁODZENIA - różne problemy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez tomnaj84 dnia 06 - Listopada - 2025 - 07:32:22  »
po przejechaniu zazwyczaj 150kilometrów wyskakuje komunikat o braku w zbiorniczku płynu.
Strasznie szybko , tym bardziej że brak wycieku.  Sprawdzałeś stan oleju? Czy aby nie przybywa .  Przy takim ubytku  można by zrobić test ciśnieniowy i zobaczyć czy w ciągu np. 2 godzin zejdzie ciśnienie z układu. Wtedy poszukiwania ewentualnych wycieków na zewnątrz i sprawdzenie stanu i konsystencji oleju. 
Pod korkiem oleju mam masło
To wygląda na spalanie płynu
87
Silnik: diesel / Odp: DPF - procedura wypalania, problemy i opinie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ronin78 dnia 05 - Listopada - 2025 - 11:30:17  »
Mam takie spostrzeżenia którymi chciał bym się z Wami podzielić, może komuś się przyda.
Otóż  DPF w moim aucie wypala się równo co 300 kilometrów, przy czym uprzedzająco informuję, że powyższe wcale nie zależny od jakości paliwa (orlen, market) czy też zastosowanego dodatku do obniżenia temp. wypalania. Styl jazdy również nie ma na to wpływu.

Co prawda mam Forda Tourneo Grand Connect, ale to bliźniak Caddy z silnikiem VW - 2023r - 122KM - kod silnika DTRC
Na razie nic mi nie działa.

Zaobserwowałem jedną rzecz, możliwe że da się wymusić wypalanie, jechałem kilkanaście minut autostradą coś koło 90-100km/h z obrotami ciut ponad 2500/min i tyle co na zjeździe jak zahamowałem przed rondem odpaliło się wypalanie, było to 280km od ostatniego wypalenia i moim zdaniem za szybko. Zobaczę niebawem ile minie do następnego wypalenia. Wlałem paliwo B0 - cały czas jeżdżę z dodatkiem archolia 6900 D-Max i jak pamiętam to różnie wypalał, nawet i co 600/700km. Szukam przyczyny i przychodzi mi do głowy tylko to że sam sprowokowałem ostatnie wypalenie, nieświadomym wymuszeniem tej procedury. Chciałem wypalić go pasywnie, a obroty były zbyt wysokie i to może uruchomiło wypalenie aktywne.

Opcja nr 2 - czasami jeżdziła żona i wtedy wypalało jak nie widziałem, teraz jeżdżę tylko ja i mam zamiar to "uporządkować/przypilnować"
88
Golf VI / Odp: UKŁAD CHŁODZENIA - różne problemy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marcin86 dnia 05 - Listopada - 2025 - 10:42:25  »
Cześć
Czy problem udało sie rozwiązać?
Mam podobnie w Golf VI 1.6 TDI 105 KM [CACY] z roku 2010 roku
Ubytki płynu chłodniczego u mnie po przejechaniu zazwyczaj 150kilometrów wyskakuje komunikat o braku w zbiorniczku płynu.
Oczywiście brak wycieku... wymieniłem nagrzewnice,chłodnica wody,termostat,podstawa filtra oleju i clodniczke egr.
Pod korkiem oleju mam masło wygląda to na uszczelkę pod głowicą ale płynu nie wyrzuca nie ma ciśnienia w układnie chłodzenia i stała temperatura na komputerze to jest 95°C do 98°C(komputer diagnostyczny) test robiony (ten co zmienia kolor) i niby w porządku ale jednak nie... I mam takie pytanie czy ktoś się orietuje czy tam cos sie działo z blokami silnika /głowicami ? Nie którzy piszą ze wymieniali uszczelki pod głowicą i nic to nie pomagało.

89
ABC Techniczne / Odp: DOBÓR CZĘŚCI po nr VIN
« Ostatnia wiadomość wysłana przez tomnaj84 dnia 05 - Listopada - 2025 - 10:35:22  »
numer pompy olejowej zintegrowanej z vacum.
Prosze  - 04L 145 208 D
90
Karoseria/lakier / Odp: KOD LAKIERU - według nr VIN
« Ostatnia wiadomość wysłana przez tomnaj84 dnia 05 - Listopada - 2025 - 10:34:05  »
WVWZZZ1JZ4W184286

C9Z
Black magic-perleffekt
Strony: 1 ... 5 6 7 8 [9] 10