71
e-Hybrid / Odp: 1.4 TSI [CRJA] eHybrid - silnik nie odpala po regeneracji skrzyni DSG
« Ostatnia wiadomość wysłana przez piolub1604 dnia 27 - Marca - 2025 - 07:54:42 »Po niemal dwóch miesiącach od odstawienia do serwisu, Jetta wróciła - na szczęście cała i zdrowa.
W dużym skrócie: firma, która wykonywała naprawę mechatroniki, założyła złe czujniki ciśnienia. Prawdopodobnie były to czujniki od zwykłej wersji benzynowej, a w hybrydzie najwyraźniej są inne.
Sprawa podobno zahaczyła o kolejną firmę, która na szczęście umiała temat wyprostować.
Wniosek z tego na przyszłość mam taki, żeby upewnić się, że specjaliści, którym zlecasz pracę, na pewno dobrze wiedzą, co robią
W dużym skrócie: firma, która wykonywała naprawę mechatroniki, założyła złe czujniki ciśnienia. Prawdopodobnie były to czujniki od zwykłej wersji benzynowej, a w hybrydzie najwyraźniej są inne.
Sprawa podobno zahaczyła o kolejną firmę, która na szczęście umiała temat wyprostować.
Wniosek z tego na przyszłość mam taki, żeby upewnić się, że specjaliści, którym zlecasz pracę, na pewno dobrze wiedzą, co robią
