71
Golf VII / 1.5 TSI 130 KM - klekot/grzechotanie przy zmianie biegów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ostoyyya dnia 18 - Czerwca - 2025 - 20:16:33 »Cześć.
Od dłuższego czasu borykam się z dziwnym problemem w 1.5 TSI DPBA ACT, BMT, 6MT.
Podczas dynamicznej jazdy, kiedy zmieniam biegi (powyżej 2300 rpm) słychać dziwne grzechotanie klekotanie. Po wbiciu kolejnego biegu dźwięk "grzechotki znika".
Jeżeli zmieniam biegi tak jak pokazuje komputer tzn. z 1 na 2 około 2200 rpm, z 2 na 3 około 2000 rpm to takiego dźwięku nie słychać. Byłem w ASO - mówią, że jest to możliwe w tym konkretnym modelu w manualu (samochód prod. 12.2019 modelowy Golf 7 2020). Obecnie 78k przebiegu, samochód kupiony roku temu w ramach VW certyfikowane.
Film w załączeniu: https://share.icloud.com/photos/00eD69qRcqTNj6QGQRUGJBklw
Dwumasa była wymieniana, turbo nowe, pompka wysokiego ciśnienia nowa, dolot nowy, uszczelniacz wału korbowego nowy - wszystko na gwarancji ASO.
Pomocy!
Od dłuższego czasu borykam się z dziwnym problemem w 1.5 TSI DPBA ACT, BMT, 6MT.
Podczas dynamicznej jazdy, kiedy zmieniam biegi (powyżej 2300 rpm) słychać dziwne grzechotanie klekotanie. Po wbiciu kolejnego biegu dźwięk "grzechotki znika".
Jeżeli zmieniam biegi tak jak pokazuje komputer tzn. z 1 na 2 około 2200 rpm, z 2 na 3 około 2000 rpm to takiego dźwięku nie słychać. Byłem w ASO - mówią, że jest to możliwe w tym konkretnym modelu w manualu (samochód prod. 12.2019 modelowy Golf 7 2020). Obecnie 78k przebiegu, samochód kupiony roku temu w ramach VW certyfikowane.
Film w załączeniu: https://share.icloud.com/photos/00eD69qRcqTNj6QGQRUGJBklw
Dwumasa była wymieniana, turbo nowe, pompka wysokiego ciśnienia nowa, dolot nowy, uszczelniacz wału korbowego nowy - wszystko na gwarancji ASO.
Pomocy!