Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 3 4 5 6 [7] 8 9 10
61
Caddy III/IV / Odp: MOMENTY DOKRĘCANIA ŚRUB - Caddy III/IV
« Ostatnia wiadomość wysłana przez pyrz123 dnia 19 - Czerwca - 2025 - 13:56:52  »
Witam!
Jakim momentem dokrecić połos przednia?
Caddy maxi 2018r blaszak
62
Golf VII / Odp: 1.5 TSI 130 KM - klekot/grzechotanie przy zmianie biegów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ostoyyya dnia 19 - Czerwca - 2025 - 13:01:14  »
Samochód jest cały czas na gwarancji. Jeżeli ASO mogło wymienić, jakąś część to byłem jak najbardziej za. Poprzedni właściciel korzystał z samochodu w jeździe miejskiej tj. Trójmiasto i obwodnice.
63
Golf VII / Odp: 1.5 DPBA - szuranie przy przełączaniu się cylindrów (ACT)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ostoyyya dnia 19 - Czerwca - 2025 - 12:58:10  »
Przebieg 80k, olej oryginał - wymieniany w ASO raz w roku / co 12-13 k.
64
Golf VII / Odp: 1.5 DPBA - szuranie przy przełączaniu się cylindrów (ACT)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez yogibabu dnia 19 - Czerwca - 2025 - 12:12:33  »
W t-roc  żony,żeby nie wyświetlał się napis na liczniku to nawet bym nie zauważył że się przełączył w tryb 2-cylindry  :D
Żadnych odgłosów nie ma.
65
Golf VII / Odp: 1.5 TSI 130 KM - klekot/grzechotanie przy zmianie biegów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez doggie dnia 19 - Czerwca - 2025 - 12:10:06  »
Dwumasa była wymieniana, turbo nowe, pompka wysokiego ciśnienia nowa, dolot nowy, uszczelniacz wału korbowego nowy - wszystko na gwarancji ASO.
Przy takim przebiegu tyle napraw?

Dodano:  19 - Czerwca - 2025  -  12:11:20
w ASO - mówią, że jest to możliwe w tym konkretnym modelu w manualu (samochód prod. 12.2019 modelowy Golf 7 2020).
Możliwe i normalne czy możliwe ale świadczy to o usterce? O grzechoczących skrzyniach manualnych słyszałem
66
Golf VII / Odp: 1.5 DPBA - szuranie przy przełączaniu się cylindrów (ACT)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez doggie dnia 19 - Czerwca - 2025 - 12:08:10  »
U mnie jest to proces niezauważalny. Jaki masz przebieg i jakiego oleju silnikowego używasz?
67
ABC Techniczne / Odp: WERYFIKACJA AUTA po nr VIN
« Ostatnia wiadomość wysłana przez tomnaj84 dnia 19 - Czerwca - 2025 - 10:16:47  »
WVWZZZAUZFP600981
Brak dostępnego cyfrowego planu serwisu dla podanego numeru VIN.
68
Przywitalnia / Odp: WITAMY na VW Club Polska [2025]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez gosik_vw dnia 19 - Czerwca - 2025 - 09:56:38  »
Witajcie  :vwclubpolska:
69
Tiguan I / Odp: MODUŁ BLUETOOTH
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr_2273 dnia 18 - Czerwca - 2025 - 22:07:43  »
Dziękuję @pretor za podpowiedź. Rozważałem wymianę modułu BT na inny. Twój nie obsługuje telefonu, a z racji częstych wyjazdów jest to mi potrzebne. Mam fabryczne radio RCD 510 z fabrycznym BT. Do samego radia nie mam nic. Z innych nośników (CD, karta SD, radio) jak dla mnie działa dobrze, zwłaszcza po wygłuszeniu drzwi i wymianie głośników. Czekam jeszcze aby się zgrać z pogodą i chwilą wolnego aby dokończyć wygłuszanie drzwi i wymianę głośników z tyłu. Radio jest połączone z Parktronikiem. Jak wspomniałem w poprzednim poście, nie chcę zmieniać radia ze względu na zmieniarkę. Chociaż gdzieś tam z tyłu głowy siedzi mi pomysł wymiany na stację multimedialną z androidem i wodotryskami. Ale zobaczę. Nie wiem czy ten fabryczny moduł BT umożliwia przesyłanie multimediów w normalnym paśmie? Może on tak ma. W końcu to ma 16 lat. Jeżeli chodzi o AUX to ma trzy ustawienia napięcia, Różnica jest taka, że zmienia się tylko głośność. Podejrzewam, że za kiepską jakość przesyłu odpowiada uszkodzona wiązka. Próba regulacji w radiu nie zmienia nic. I jeszcze jedna uwaga dotycząca modułu BT. Podczas inicjacji połączenia telefonicznego przychodzącego telefon jest odbierany, ale rozmówca po drugiej stronie słyszy mnie dopiero po jakimś czasie (5-10 s), Podobnie jest z połączeniami wychodzącymi. Nie wiem czy to tak ma? I ten dźwięk połączenia przychodzącego, stawia wszystkich w samochodzie na baczność. Czy można go zmienić? Jeżeli macie jakieś doświadczenia z fabrycznym BT to będę wdzięczny za podpowiedzi.
70
Golf VII / 1.5 TSI - szuranie przy przełączaniu się cylindrów (ACT)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ostoyyya dnia 18 - Czerwca - 2025 - 20:28:35  »
Cześć, to mój drugi post w sprawie 1.5 TSI [DPBA] manual.
Czy ktoś z Was spotkał się z dźwiękiem "szurania", "szur-klik" przy włączaniu/wyłączaniu się ACT (tj. z 2na4, z 4na2 cylindrów) podczas jazdy? Na desce widnieje napis ECO, dodaję gazu, znika ECO i w tym samym momencie słychać ww. "szurnięcie". Puszczam gaz, pojawia się ECO + dźwięk szurnięcia. Można tak się bawić na okrągło. Reasumując, słyszę uruchamianie się 4 cylindrów i przełączanie się na 2 oraz z 2 na 4. Niezależne czy ACT zaskoczy na 2 czy na 6.
Dzięki za pomoc.
Strony: 1 ... 3 4 5 6 [7] 8 9 10