0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
chodzi o can-bus?
Szczerze, to już wolę wyłączyć kontrolę żarówek w VCDS, ale korzystać z Ledów,
Jeśli dioda CANBUS wywołuje błąd, to oznacza że sprzedawca lub producent kłamie.
Mimo wszelkich starań, sklep Motohid.pl nie jest w stanie zagwarantować brak błędów canbus w każdym samochodzie. Nasze żarówki testowane są w samochodzie Skoda Octavia i na podstawie tych testów podawane są informacje dot. współpracy (bądź jej braku) z system canbus samochodu. Niestety stworzenie dokładnej mapy współpracy danej żarówki z pojazdami z szyną canbus jest w zasadzie niemożliwe. Nawet w obrębie danej konkretnej marki potrafią występować równice w funkcjonowaniu detekcji spalonej żarówki. Przykładem niech będzie żarówka świateł dziennych BA15s. W Skodzie Octavii od 2010 roku komputer będzie zgłaszał błąd, a np w Skodzie Superb nawet 2012 rok tego błędu nie będzie. Te same światła dzienne - Seat Leon 2010 - brak błędow, Seat Exeo 2010 błąd się pojawia. Różnice wynikaja z zastosowanej elektroniki, kodowania, wyposażenia samochodów (fabryczne moduły led).Należy wiec założyć że podawane przez nas informacje sprawdzą się w 99% w przypadku samochodów pokrewnych do Skoda Octavia, np Leon 1P, Golf MK5 i nowsze , Passat B6 i nowsze, Exeo , Toledo 2 itd. Mogą jednak występować pewne różnice, dlatego nie możemy dać 100% gwarancji. Proszę przy tej okazji pamiętać że każdy zakup dokonywany drogą internetową zapewnia możliwość zwrotu towaru w ciągu 10 dni, w przypadku wystąpienia błędów / braku satysfakcji z działania naszych produktów mogą Państwo dokonać zwrotu.W opisie każdej żarówki znajduje się tabelka z parametrami technicznymi i dokładną informacją dot. współpracy z CAN.
reklamowałem i zwracali pieniądze
To że wyłączysz zimną diagnozę nie oznacza, że będą świecić. Zimna diagnoza to nic innego jak sprawdzanie wszystkich żarówek po włączeniu zapłonu. Jej wyłączenie nie dezaktywuje całkowicie diagnozy żarówek, wyłącza tylko diagnozę po rozruchu auta. Tzw. "ciepła diagnoza" po włączeniu danej żarówki będzie aktywna i spowoduje błąd. W przypadku włączonej zimnej diagnozy błąd pojawi się od razu po włączeniu zapłonu, po wyłączeniu zimnej diagnozy błąd pojawi się dopiero po zapaleniu danej żarówki. Ponadto dezaktywacja zimnej diagnozy powoduje brak efektu tzw. stroboskopu LED-ów podczas rozruchu
A nie da się wyłączyć w ogóle na amen diagnozowania żarówek z VCDSa??
i nie wiem, czy oddać je do regeneracji
Witam a przy bi xenonach jaka tam jest żarówka też H7 obok tego bi xenona bo świeci na żółto i strasznie to wygląda