Autor Wątek: DISCOVER PRO - działanie, obsługa, problemy...  (Przeczytany 24767 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline wojo

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 473
  • Pomógł: 28
  • VW: Tiguan II
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: WZ
Odp: DISCOVER PRO - działanie, obsługa, problemy
« Odpowiedź #50 dnia: 16 - Czerwiec - 2018 - 22:10:34 »
Podjedz so ASO i zgłoś im to... odnośnie problemu odbierania fal radiowych w nowych autach z funkcją Diversity to nie taka prosta sprawa ;)
 

Offline zbiols

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 84
  • Pomógł: 7
  • VW: Tiguan II
  • Model: SUV
  • Wersja: R-Line
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Moc: 150 KM
  • Napęd: FWD
  • Rej: ZS
Odp: DISCOVER PRO - działanie, obsługa, problemy
« Odpowiedź #51 dnia: 20 - Czerwiec - 2018 - 15:06:25 »
Umówiłem się z aso ale mam jeszcze pytanie czy ekran powinien się nagrzewać i to dosyć mocno?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

[gmod]Przedmówcy nie  cytujemy w całości, można się odnieść do wypowiedzi: cytując selektywnie lub wpisując nick adwersarza @Gość[/gmod]
 

Offline Lwicahp

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 1
  • VW: Passat B8
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Napęd: FWD
Odp: DISCOVER PRO - działanie, obsługa, problemy
« Odpowiedź #52 dnia: 08 - Lipiec - 2018 - 12:22:07 »
Witam,
Mam taki problem z internetem w aucie.
Mam discover pro ale w schowku nie mam miejsca na sim karte a podłączenie carstick tez nie działa ( czytalalam ze tylko carstick działa w discover media ) , Poradzcie co zrobic? Czy jesli jest discover pro to zawsze w schowku musi byc miejsce na sim karte? Bo jesli tak to musze kłócić sie w salonie ze nie mam.

Dzieki za pomoc
 

Offline wojo

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 473
  • Pomógł: 28
  • VW: Tiguan II
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: WZ
Odp: DISCOVER PRO - działanie, obsługa, problemy
« Odpowiedź #53 dnia: 10 - Lipiec - 2018 - 17:42:56 »
Discover Pro a karta sim to 2 zupełnie różne rzeczy. Opcje z kartą sim masz dopiero jak wykupisz pakiet telefoniczny który jest dodatkowo płatny
 

Offline S0meth1ng

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 14
  • Pomógł: 1
  • VW: Tiguan II
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Moc: 190 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: WW
Odp: DISCOVER PRO - działanie, obsługa, problemy
« Odpowiedź #54 dnia: 22 - Sierpień - 2018 - 15:14:09 »
Mam to rozwiązane dokładnie w ten sposób + karta AERO z pakietem 500MB za 2PLN na 30 dni. Stick wpięty w bagażniku.

Czy Discovery PRO automatycznie wykrywa sygnał Internetowy jak masz wpięty modem 3G/LTE do portu USB w schowku lub z tyłu? Czy jednak konieczny jest routerek z hotspotem WiFi?

Jeśli potrzebny jest routerek, czy istnieje możliwość automatycznego wyłączenia/włączenia routerka po podaniu zasilania po USB? Tak żeby sieć WiFi nie była dostępna kiedy auto jest opuszczone..
 

Offline bwegner

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 14
  • Pomógł: 2
  • VW: Tiguan Allspace
  • Model: Allspace
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Moc: 240 KM
  • Napęd: 4x4
  • Rej: WAW
Odp: DISCOVER PRO - działanie, obsługa, problemy
« Odpowiedź #55 dnia: 16 - Grudzień - 2018 - 19:52:12 »
Czy Discovery PRO automatycznie wykrywa sygnał Internetowy jak masz wpięty modem 3G/LTE do portu USB w schowku lub z tyłu? Czy jednak konieczny jest routerek z hotspotem WiFi?

Cześć,

Odpowiadając na pytanie - tak discovery pro łączy się z zapisanym wcześniej hotspotem na tej samej zasadzie co telefon komórkowy który podłącza się do znanej sieci wifi.

Wiadomo, że udostępnianie routera wifi (hotspotu) z komórki jest uciążliwe, ponieważ wsiadając za każdym razem do samochodu, trzeba pamiętać włączaniu, a wysiadając trzeba wyłączyć (żeby niepotrzebnie nie drenowało baterii). Alternatywą są car-sticki oraz mobilne routery wifi podpinane pod bagażnik. Niestety w tym ostatnim przypadku trzeba zakupić nieco sprzętu i zamontować w sposób mniej lub bardziej prowizoryczny, co jest też czasochłonne i może być czasami nieco karkołomne (np. wyszukania rozwiązania które automatycznie się włącza po włączeniu zasilania. Trzeba również pamiętać o wykupieniu dodatkowego pakietu danych dla routera (MrBlacker - robił ciekawą analizę można poszukać w innych wątkach).

Ja wypracowałem ciekawe rozwiązanie - może komuś się tu przyda - jeśli tak to można mi podziękować :-) Rozwiązanie to opiera się na pełnej automatyzacji hotspota w telefonie komórkowym w androidzie (czyli pewnie temat aplikowalny dla 70-80% uczestników tego forum :-).

Instalacja:
1. Ściągamy darmową apkę MacroDroid ze sklepu Play (biała ikonka z literą M w kolorystyce google'a).
2. Tworzymy dwa makra - jedno dla włączenia hotspota, a drugie dla wyłączenia.
2a. Makro do włączania hotspota: Wyzwalacz: Łączność->Zdarzenie bluetooth->Urządzenie podłączone (Wybieramy np VW BT do zestawu głośno mówiącego lub  VW Data plug). Następnie ustawiamy akcję tego makra: Łączność->Hotspot Wł/Wył-> Hotspot włączono.
2b. Makro do wyłączania hotspota: Wyzwalacz: Łączność->Zdarzenie bluetooth->Urządzenie rozłączone (Wybieramy np VW BT do zestawu głośno mówiącego lub  VW Data plug). Następnie ustawiamy akcję tego makra: Łączność->Hotspot Wł/Wył-> Hotspot wyłączono.
3. Testujemy czy wszystko działa... i Zrobione :)

Od teraz wszystko dzieje się automatycznie - telefon sam włącza hotspot a nawigacja Tiguana Allspace'a automatycznie się z nim łączy.  U mnie telefon ładuje się automatycznie w schowku poprzez Qi, więc nie ma problemu z rozładowywaniem baterii. Wiadomo że jest kwestia transferu danych z komórki, ale obecnie za niewielkie kwoty można kupić dobre i duże pakiety (ja np. za 25zł mam pełen no limit plus transfer o 1 GB danych komórkowych, który trzeba przecież jakoś wykorzystać :-)

Co sądzicie o takim rozwiązaniu - bo dla mnie to jest bomba :)

Pozdrawiam,
B.
 

 
Podziękował: Atari

Offline lukimaster

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 32
  • VW: Golf VII
  • Silnik: 1.2 TSI
  • Moc: 85 KM
  • Napęd: FWD
  • Rej: CCH
Odp: DISCOVER PRO - działanie, obsługa, problemy
« Odpowiedź #56 dnia: 17 - Grudzień - 2018 - 00:25:59 »
Pytanie z innej beczki.
Jest opcja,żeby nawigacja z komórki (google maps) przekazywała obraz/głos w radiu(DM) w aucie ?
 

Offline mariuszdlu

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 4
  • Napęd: FWD
  • Rej: PAW
Odp: DISCOVER PRO - działanie, obsługa, problemy
« Odpowiedź #57 dnia: 11 - Kwiecień - 2019 - 12:52:46 »
po ostatniej aktualizacji wyszło coś takiego. Jakieś sugestie ? że

Sorry, the program is abnormal, is collecting logs, is about to exit

mowa o programie Macrodroid...

 

Offline bwegner

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 14
  • Pomógł: 2
  • VW: Tiguan Allspace
  • Model: Allspace
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Moc: 240 KM
  • Napęd: 4x4
  • Rej: WAW
Odp: DISCOVER PRO - działanie, obsługa, problemy
« Odpowiedź #58 dnia: 11 - Kwiecień - 2019 - 14:14:57 »
po ostatniej aktualizacji wyszło coś takiego. Jakieś sugestie ? że

Sorry, the program is abnormal, is collecting logs, is about to exit

mowa o programie Macrodroid...
A ta aktualizacja dotycxyla Macro Droid czy systemu komorki tzn Androida?

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

 

Offline mariuszdlu

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 4
  • Napęd: FWD
  • Rej: PAW
Odp: DISCOVER PRO - działanie, obsługa, problemy
« Odpowiedź #59 dnia: 11 - Kwiecień - 2019 - 19:15:27 »
no właśnie działało wszystko zrobiłem restart na komórce USTAWIEŃ systemowych, po powrocie do ustawień "defaultowych" komórki tak wyglądał napis na uruchomionym programie.

myślę że coś może zrobiłem z tymi ustawieniami nie umiem sobie z tym poradzić....
 

Offline bwegner

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 14
  • Pomógł: 2
  • VW: Tiguan Allspace
  • Model: Allspace
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Moc: 240 KM
  • Napęd: 4x4
  • Rej: WAW
Odp: DISCOVER PRO - działanie, obsługa, problemy
« Odpowiedź #60 dnia: 11 - Kwiecień - 2019 - 23:06:54 »
myślę że coś może zrobiłem z tymi ustawieniami nie umiem sobie z tym poradzić....

Wygląda na to, że Macro Droid utracił uprawnienia dostępu do określonych funkcji telefonu, w rezultacie tego resetu ustawień komórki na defaultowe. Najprościej będzie jeśli usuniesz Macro Droida i zainstaluje go ponownie ze sklepu play i skonfigurujesz wg instrukcji jeszcze raz - jeśli to nie pomoże to będziemy myśleć dalej. Daj znać.
B.
 

Offline mariuszdlu

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 4
  • Napęd: FWD
  • Rej: PAW
Odp: DISCOVER PRO - działanie, obsługa, problemy
« Odpowiedź #61 dnia: 12 - Kwiecień - 2019 - 08:30:51 »
niestety, odinstalowanie skonfigurowanie ponownie, napis ten sam......
 

Offline Virion

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 3
  • VW: Passat B8
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Kod: CZEA
  • Napęd: FWD
Odp: DISCOVER PRO - działanie, obsługa, problemy
« Odpowiedź #62 dnia: 25 - Lipiec - 2019 - 12:05:55 »
Mała rzecz.
Nie mogę skopiować muzyki z oryginalnej płyty na dysk twardy w Passacie B8.
Po wybraniu ustawień JukeBox i opcji importuj, mimo tego, że płyta jest w napędzie, CD nie podświetla się jako źródło z którego można kopiować (jest wyszarzona).
Radio - Discover Pro.

Z góry dziękuję za pomoc.
 

Offline Igorz

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 117
  • Pomógł: 19
  • VW: Tiguan Allspace
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Moc: 180 KM
  • Skrzynia: DSG
  • Napęd: 4x4
DISCOVER MEDIA/Pro - pęknięty wyświetlacz
« Odpowiedź #63 dnia: 17 - Styczeń - 2020 - 13:49:45 »
Cześć.
Dziś przy okazji robienia aktualizacji map (online) zauważyłem dziwne dwa symetryczne paski na wyświetlaczu (Discover Media Pro 2018). Jakoś nigdy wcześniej nie zwróciło to mojej uwagi i wydaje mi się, że tego po prostu nie było.
Czy macie może podobne?
Jak już wiem gdzie szukać to widzę je na każdym ekranie, oczywiście najbardziej rzucają się w oczy na jasnym tle.
Podpowiedzcie czy może to być jakaś wada i czy jechać z tym na gwarancji.

Pozdrawiam.
 

Offline westsajd

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 25
  • Pomógł: 2
  • VW: Tiguan II
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Moc: 150 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
Odp: Discover Media/Pro - problem z wyświetlaczem
« Odpowiedź #64 dnia: 17 - Styczeń - 2020 - 13:55:32 »
Pęknięty wyświetlacz, do wymiany na gwarancji.
Temat do wyguglowania pod hasłem 'discover media screen crack'
 
Podziękował: Igorz

Offline Igorz

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 117
  • Pomógł: 19
  • VW: Tiguan Allspace
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Moc: 180 KM
  • Skrzynia: DSG
  • Napęd: 4x4
Odp: Discover Media/Pro - problem z wyświetlaczem
« Odpowiedź #65 dnia: 17 - Styczeń - 2020 - 14:06:42 »
Wielkie dzięki za szybką odpowiedź!
Masakra - auto dopiero 20k... mam nadzieję, że bez problemu mi wymienią DM Pro na nowy.
 

Offline Michal_HDI

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 51
  • Pomógł: 8
  • VW: Tiguan Allspace
  • Model: SUV
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Moc: 150 KM
  • Skrzynia: DSG
  • Napęd: 4x4
  • Rej: WF
DISCAVERYMEDI PRO i iPhone
« Odpowiedź #66 dnia: 14 - Luty - 2020 - 18:39:34 »
Po podłączeniu iPhone po kabelku do samochodu przełącza mi język w telefonie na angielski, może ktoś się spotkał z taki problemem.
 

Offline PeterBerg

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 7
  • VW: Golf VII
  • Model: Hatchback
  • Wersja: GTI
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Moc: 150 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: ST
Odp: DISCOVER PRO - działanie, obsługa, problemy
« Odpowiedź #67 dnia: 22 - Lipiec - 2020 - 20:39:55 »
Witam,

Po podłączeniu iPhone po kabelku do samochodu przełącza mi język w telefonie na angielski, może ktoś się spotkał z taki problemem.

Niczego takiego nie zaobserwowałem, a używam zarówno iPhone 6 jak i Xs Max.

Dzisiaj napotkałem następujący problem w DP.
Po uruchomieniu nawigacji otrzymałem komunikat w stylu "baza danych nawigacyjnych jest niedostępna".
Wcześniej zaktualizowałem mapy a sam proces aktualizacji przebiegł bez problemu.
Czy ktoś z Was miał coś podobnego, wie może jak to obejść?
Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi.

Pozdrawiam
 

Offline zbisz41

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 100
  • Pomógł: 7
  • VW: Polo V
  • Model: Hatchback
  • Wersja: ALLSTAR
  • Silnik: 1.4 TDI
  • Kod: CUSB
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: STA
Odp: DISCOVER PRO - działanie, obsługa, problemy
« Odpowiedź #68 dnia: 23 - Lipiec - 2020 - 19:27:18 »
Czy po aktualizacji działało? Czy pierwsze odpalenie nie zadziałało?
 

Offline PeterBerg

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 7
  • VW: Golf VII
  • Model: Hatchback
  • Wersja: GTI
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Moc: 150 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: ST
Odp: DISCOVER PRO - dzia%u0142anie, obs%u0142uga, problemy
« Odpowiedź #69 dnia: 23 - Lipiec - 2020 - 19:40:22 »
Witam,
tak działała nawigacja z mapami 2020, następnie po aktualizacji do 2020/21 już nie.
Pozdrawiam

 

Offline zbisz41

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 100
  • Pomógł: 7
  • VW: Polo V
  • Model: Hatchback
  • Wersja: ALLSTAR
  • Silnik: 1.4 TDI
  • Kod: CUSB
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: STA
Odp: DISCOVER PRO - działanie, obsługa, problemy
« Odpowiedź #70 dnia: 24 - Lipiec - 2020 - 12:12:52 »
Hm... problem może być:
- karta SD nie w tym gniazdzie
- sprawdź czy masz mapy na karcie-u mnie zrobiło aktualizacje ,wyczyściło kartę i folder był pusty.

Znalazłem folder  "data" programu do aktualizacji  ręcznie przekopiowałem folder maps.
- sprawdź kartę ,sprawdź jeszcze raz czy masz na pewno odpowiednia wersje map.
Ogólnie ostatnio miałem problem ze nawi w ogóle nie chciała zatrybić , dopiero  wyłączeniu radia i auta zatrybiło.
 

Offline Michal_HDI

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 51
  • Pomógł: 8
  • VW: Tiguan Allspace
  • Model: SUV
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Moc: 150 KM
  • Skrzynia: DSG
  • Napęd: 4x4
  • Rej: WF
Odp: DISCOVER PRO - działanie, obsługa, problemy
« Odpowiedź #71 dnia: 24 - Lipiec - 2020 - 12:30:01 »
Ale Discavery Pro ma mapy na dysku.
 

Offline zbisz41

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 100
  • Pomógł: 7
  • VW: Polo V
  • Model: Hatchback
  • Wersja: ALLSTAR
  • Silnik: 1.4 TDI
  • Kod: CUSB
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: STA
Odp: DISCOVER PRO - działanie, obsługa, problemy
« Odpowiedź #72 dnia: 24 - Lipiec - 2020 - 12:58:34 »
No to sorry Winetu mój błąd .  :bry:

Nie wiem jak w  tym modelu przebiega aktualizacja,sprawdził bym stan map ,jeśli jest opcja ręcznego zapodania map zrobiłbym to.
Na moje zezowate oczęta wygląda że brak danych na DYSKU  ;)
 

Offline PeterBerg

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 7
  • VW: Golf VII
  • Model: Hatchback
  • Wersja: GTI
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Moc: 150 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: ST
Odp: DISCOVER PRO - działanie, obsługa, problemy
« Odpowiedź #73 dnia: 24 - Lipiec - 2020 - 19:27:25 »
Witam,

Discover PRO, jak wspomniał Michal_HDI, jest wyposażony w dysk wewnętrzny.

... sprawdził bym stan map ,jeśli jest opcja ręcznego zapodania map zrobiłbym to.
Na moje zezowate oczęta wygląda że brak danych na DYSKU  ;)

Fizycznie nie jestem w stanie sprawdzić czy mapy są faktycznie zapisane na dysku, gdyż nie mam do niego dostępu.
Jednak po otwarciu w panelu glównym kafelka "USTAWIENIA" -> "Informacje o systemie" są zawarte dane o wersji zainstalowanej bazy danych nawigacji oraz nazwy państw z rokiem aktualizacji mapy.
Na tej podstawie przypuszczam, że mapy jednak znajdują się na dysku, tyle że navi nie działa.
Nie pozostaje mi nic innego tylko udać się do ASO, chyba że ktoś ma jakiś inny pomysł jak ów problem ugryźć?

Pozdrawiam
 
 

Offline Wirk

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 11
  • Pomógł: 4
  • VW: Golf Sportsvan
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Kod: CZCA
  • Moc: 125 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: WD
Odp: DISCOVER PRO - działanie, obsługa, problemy
« Odpowiedź #74 dnia: 29 - Lipiec - 2020 - 22:05:49 »
Proponuję zainstalować (zaktualizować) ponownie wersję map 187 z lipca br. (nie z czerwca) ściągniętą ze strony volkswagen.de.
 

Tagi wątku: