0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
W silniku 2.0 TDi zmodyfikowane zostanie tylko oprogramowanie sterujące pracą silnika (rozwiązanie ma być gotowe jeszcze w 2015)W silniku 1.6 TDI zmodyfikowany zostanie układ dolotowy (wyposażony w regulator przepływu powietrza umieszczony bezpośrednio przed przepływomierzem), oraz oprogramowanie sterujące pracą silnika (VW przyznał, że rozwiązanie to może nie być gotowe przed wrześniem 2016 roku)
miej więcej pół trasa i pół mniasto ani razu nie zauważyłem kontrolki wypalania DPFa,
Jak można jeszcze sprawdzić czy ta akcja źle nie wpłynęła na silnik?
pierwsze co bym zrobił to wgrał chipa a jeśli nie to na pewno wgrał fabryczny soft.
Soft po akcji dizelgate ma okrojoną dawkę, auta są z reguły słabsze i więcej spalają.
Poza tym właściciel mógł wgrać program z akcji serwisowej a potem z powrotem w jakimś warsztacie przywrócić go do ustawień fabrycznych, tego nie wiesz. Jedz na hamowanie, tam prawda wyjdzie na jaw. Dziwne jest, że Niemiec tak późno pojechał na akcję
Według tunera z CTR Tuning w pierwszej kolejności należy przywrócić fabryczne oprogramowanie i dopiero wtedy z jego poziomu, można podnosić moc. Nie znam się na tym ale są to słowa specjalisty od tuningu silników.