Witam,
mam problem z VW Passatem B6 1.9 TDI [BLS] z 2007 roku.
Auto oddałem do "mechaników" na wymianę turbosprężarki, lecz dla wygody rozpięli sobie zawieszenie i oddali auto bez wspomagania, ze skrzypiącym zawieszeniem i błędami!
Auto po odbiorze dodatkowo mocna
sciaga na lewo po puszczeniu kierownicy.
Pozniej odeslali mnie do
jakiegos znajomego, który
skasowal czesc bledow, lecz chyba nie wykonał poprawnie adaptacji. Twierdził, że po ustawieniu
zbieznosciwszystko wróci do normy, lecz nie wróciło, auto nadal
sciaga a na
zbieznosci był problem
zeby ja ustawic.
Po
podpieciu przeze mnie interfejsu diag i vcds
wyswietla obecnie błąd :
00778 Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85) 008 Niezrozumiały sygnał
oraz
swieci sie bład od trakcji, który nie znika.
Jesli ktos wie jak
wykonac adaptacje/ kodowanie dla tego auta proszę o instrukcje.
Pozdrawiam.
ORTOGRAFIA !
Dodano: 13 - Maj - 2021 - 09:36:27
Temat został ogarnięty. Winą
scigania był
rozkalibrowny/ źle zaadaptowany czujnik kąta skrętu kierownicy.
Natomiast skrzypienie w zawieszeniu to również wina "zakładu" gdzie demontowali wózek przedni - wkręcili za długą śrubę i dobiła a nawet podniosła stabilizator!
Nawet na stacji diagnostycznej nic nie wypatrzyli, aż w końcu sam pojechałem na wynajęty podnośnik i dostrzegłem co partacze zrobili.. - masakra!
Nię bedę opowiadał ile rzeczy spartolili przy jednej naprawie, bo nadawałoby się to do programu "usterka".
Pozdrawiam.