sprawdzalem na samym
poczatku tego wątku u siebie w golfie. Mam dwa kable jak wszystkie TDI bo
swieczki sa zasilane jak
wspomnialem parami. Nawet wczoraj
grzebalismy u kolegi Pomidora w aucie i
pogadalismy tez bo u niego w 1Z
wymienial listwe zasilajaca swieczki i polutowal te dwa kable od listwy z dwoma kablami
zasilajacymi. Czemu sa dwa kable?? Ano bo
przekaznik zalaczajacy jest podwójny z racji
duzych pradów jakie tam
przepuszczac musi.
Swiczki zarowe zimne prze
zpierwsze sekundy
ciagna ponad 20 amper. Co daje razy 4 okol 80-90 amper. Jaki by nie
byl to
przekaznik to styki by
sie szybko wypalały. Dlatego tez
sensowniesjzym rozwiazaniem jest dac dwa
przekazniki i swieczki polaczyc po dwie.
Co do mojego auta to zapewniam
cie ze mam sprawne w 100% i takowej diagnozy w tym aucie
swieczek nie ma. nie mam tez w konstrukcyjnie takim samym silniku w sharanie- czyli w AUY 115 konnym tez TDI PD. Odpinalem i 2 swieczki i 4 swieczki i bledu brak jak i kontrolki.
Wpierw sprawe sprawdz a potem pisz jak jest w danym aucie.
Wkleje ci jeszcze filmik jak to
dziala w oplu. bo tam jak
wspomnialme nie
maprzekaznika od
swiec tylko jest to na tranzystorach zrobione jako elementy
kluczujace.
@wesol , twój styl pisania, to tragedia. Albo zainwestujesz w korepetycje albo pożegnasz się definitywnie z foru.