Pod koniec lat 80. ubiegłego wieku szefowie firmy z Wolfsburga dogadali się z Toyotą i zaczęli montować w Niemczech Hiluxa piątej generacji, nadając mu własną nazwę VW Taro. Do sprzedaży trafiły wersje 4x2 i podwyższona o 15 cm odmiana 4x4. W przeciwieństwie do Toyoty VW sprzedawał swojego Taro głównie z krótkimi kabinami. Jakość wykonania ich wnętrza oraz wymiary pozostawiają sporo do życzenia. Słabe jest także wyposażenie tych pojazdów (często nie ma nawet obrotomierza). Nieco lepiej prezentują się rejestrowane na czterech pasażerów auta z dłuższymi kabinami o nazwie Extra Cab, z dwoma rzędami siedzeń, w które wyposażano odmiany 4x4. Jakość wnętrza również nie jest najlepsza, ale przynajmniej można bardziej przesunąć przednie fotele. Powstawały dwie długości skrzyni ładunkowej: z krótką kabiną paka mierzy 2,16 m, z długą 1,87 m. Odmiana 4x2 ma ładowność 995 kg, do 4x4 można załadować 815 kg. Dane techniczne:
Wersje wyposażeniowe: Single-Cab Double-Cab Extra Cab Typy nadwozia: 2-drzwiowy pick-up 4-drzwiowy pick-up Wymiary: Długość: 4725-4900 mm Szerokość: 1650-1690 mm Wysokość: 1555-1740 mm Roz.Osi: 2850-3095 mm Masa własna: 1280-1700 kg Rozstaw osi: Single-Cab: 2850 mm Double-Cab: 2850 mm Extra-Cab 4x2: 3085 mm Extra-Cab 4x4: 3095 mm Dł. skrzyni ładunkowej: Single-Cab: 2160 mm Double-Cab: 1870 mm Extra-Cab 4x2: 1870 mm Extra-Cab 4x4: 1870 mm Poj. zbiornika paliwa: 65 L Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna Rodzaj napędu: tył AWD z reduktorem Rozmiar opon: xxx Rozmiar felg: xxx TABELA ROZSTAWU ŚRUB TARO ARCHIVUM |