VW Polo III [6N/6N2] (1994-2001)
Volkswagen Polo III zadebiutował w 1994 roku. Całkowicie nowa wersja zbudowana na bazie płyty podłogowej Seata Ibiza.
Kontynuowano wersje hatchback (6N/6N2) i sedan (Polo Classic 6KV) oraz wprowadzono do oferty modele pięciodrzwiowe (Polo Variant 6KV5). W lipcu 1997 roku wprowadzono modyfikacje polegające na przeprojektowaniu deski rozdzielczej ze zmienionym układem zegarów (wskaźnik poziomu paliwa i temperatury cieczy chłodzącej na środku) oraz tylnej klapy z przetłoczeniem na górze. Pod koniec 1999 roku model Polo III, przeszedł poważniejszy face lifting, dotyczący głównie przodu, tyłu, silników i wyposażenia.
Dane techniczne:
Silniki benzynowe Typ 6N (1994–1999) |
Silnik |
Seria |
Poj. skok. |
Typ silnika |
Moc |
Max.Moment obr. |
Kod |
Okres produkcji |
Norma |
Rynek |
1.0 SPI |
EA |
999 cm³ |
benzyna R4 |
50 KM |
86 Nm/3000-3600 obr/min |
ALL ALD AER |
09/1996-09/1999 |
Euro 2 |
EU |
1.05 SPI |
EA |
1043 cm³ |
benzyna R4 |
45 KM |
76 Nm/2800-3200 obr/min |
AEV |
09/1994-07/1996 |
Euro 1 |
EU |
1.3 SPI |
EA |
1296 cm³ |
benzyna R4 |
55 KM |
100 Nm/2800-3400 obr/min |
ADX |
09/1994-07/1995 |
Euro 1 |
EU |
1.4 SPI |
EA |
1272 cm³ |
benzyna R4 |
55 KM |
116 Nm/3000 obr/min |
ANX |
08/1995-09/1999 |
Euro 2 |
A |
1.4 SPI |
EA |
1390 cm³ |
benzyna R4 |
60 KM |
116 Nm/2800-3200 obr/min |
AEX AKV APQ |
08/1995-09/1999 |
Euro 2 |
EU |
1.4 SPI 16V |
EA |
1390 cm³ |
benzyna R4 |
100 KM |
128 Nm/4400 obr/min |
AFH |
05/1996-09/1999 |
Euro 2 |
EU |
1.6 SPI |
EA |
1595 cm³ |
benzyna R4 |
75 KM |
128 Nm/2800 obr/min |
1F |
11/1995-09/1997 |
Euro 2 |
EU |
1.6 SPI |
EA |
1598 cm³ |
benzyna R4 |
75 KM |
128 Nm/2800-3400 obr/min |
AEA |
09/1994–07/1995 |
Euro 2 |
EU |
1.6 SPI |
EA |
1598 cm³ |
benzyna R4 |
75 KM |
135 Nm/2800-3600 obr/min |
AEE |
08/1995-09/1999 |
Euro 2 |
EU |
1.6 SPI |
EA |
1595 cm³ |
benzyna R4 |
100 KM |
140 Nm/3500 obr/min |
AFT |
11/1995-09/1999 |
Euro 2 |
EU |
1.6 GTI |
EA |
1598 cm³ |
benzyna R4 |
120 KM |
148 Nm/3400 obr/min |
AJV |
03/1998-09/1999 |
Euro 2 |
EU |
1.8 SPI |
EA |
1781 cm³ |
benzyna R4 |
90 KM |
145 Nm/2700–2900 obr/min |
ADD ADZ |
01/1997-09/1999 |
Euro 2 |
MEX |
Silniki diesla Typ 6N (1994–1999) |
1.7 SDI-VP |
EA180 |
1716 cm³ |
diesel R4 |
57 KM |
112 Nm/2200-2600 obr/min |
AHG |
04/1997-10/1997 |
Euro 1 |
EU |
1.7 SDI-VP |
EA180 |
1716 cm³ |
diesel R4 |
60 KM |
115 Nm/2200-3000 obr/min |
AKU |
08/1997-09/1999 |
Euro 1 |
EU |
1.9 D |
EA180 |
1896 cm³ |
diesel R4 |
64 KM |
125 Nm/2000-3000 obr/min |
AEF |
11/1995-09/1999 |
Euro 1 |
EU |
1.9 SDI-VP |
EA180 |
1896 cm³ |
diesel R4 |
64 KM |
124 Nm/2200-2800 obr/min |
AEY |
11/1995-09/1999 |
Euro 1 |
EU |
1.9 TDI-VP |
EA180 |
1896 cm³ |
diesel R4 |
90 KM |
202 Nm/1900 obr/min |
AHU ALE |
01/1997-09/1999 |
Euro 1 |
EU |
1.9 TDI-VP |
EA180 |
1896 cm³ |
diesel R4 |
110 KM |
235 Nm/1900 obr/min |
AFN |
06/1998-09/1999 |
Euro 2 |
EU |
Silniki benzynowe Typ 6N2 (1999–2001) |
1.0 |
EA |
999 cm³ |
benzyna R4 |
50 KM |
86 Nm/3000-3600 obr/min |
ALD ANV AUC |
10/1999-10/2001 |
- |
EU |
1.4 |
EA |
1390 cm³ |
benzyna R4 |
55 KM |
116 Nm/3000 obr/min |
AKP |
10/1999-10/2001 |
- |
EU |
1.4 |
EA |
1390 cm³ |
benzyna R4 |
60 KM |
116 Nm/3000 obr/min |
AKK ANW AUD |
10/1999-10/2001 |
- |
EU |
1.4 |
EA |
1390 cm³ |
benzyna R4 |
75 KM |
126 Nm/3800 obr/min |
AHW APE AUA |
10/1999-10/2001 |
- |
EU |
1.4 16V |
EA |
1390 cm³ |
benzyna R4 |
100 KM |
126 Nm/4000 obr/min |
AFK AUB |
10/1999-10/2001 |
- |
EU |
1.6 |
EA |
1595 cm³ |
benzyna R4 |
75 KM |
135 Nm/2800-3600 obr/min |
ALM |
10/1999-09/2000 |
- |
EU |
1.6 |
EA |
1595 cm³ |
benzyna R4 |
100 KM |
145 Nm/3800 obr/min |
AEH AKL APF AUR |
10/1999-10/2001 |
- |
EU |
1.6 GTI |
EA |
1598 cm³ |
benzyna R4 |
125 KM |
152 Nm/3000 obr/min |
ARC AVY |
10/1999-10/2001 |
- |
EU |
Silniki diesla Typ 6N2 (1999–2001) |
1.4 TDI-PD |
EA189 |
1422 cm³ |
diesel R3 |
75 KM |
195 Nm/2200 obr/min |
AMF |
10/1999-10/2001 |
- |
EU |
1.4 TDI-PD |
EA189 |
1422 cm³ |
diesel R3 |
90 KM |
230 Nm/1900-2200 obr/min |
ATL |
01/2000-10/2000 |
- |
CH |
1.7 SDI-VP |
EA |
1716 cm³ |
diesel R4 |
60 KM |
115 Nm/2200-3000 obr/min |
AKU |
10/1999-10/2001 |
Euro 1 |
EU |
1.9 D |
EA180 |
1896 cm³ |
diesel R4 |
64 KM |
124 Nm/2000-3000 obr/min |
AEF |
10/1999-10/2001 |
Euro 1 |
EU |
1.9 SDI-VP |
EA180 |
1896 cm³ |
diesel R4 |
64 KM |
124 Nm/2200-2800 obr/min |
AGD ASX |
10/1999-10/2001 |
Euro 1 |
EU |
1.9 SDI-VP |
EA180 |
1896 cm³ |
diesel R4 |
68 KM |
133 Nm/2200-2600 obr/min |
AGP AQM |
10/1999-10/2001 |
Euro 1 |
EU |
1.9 TDI-VP |
EA180 |
1896 cm³ |
diesel R4 |
90 KM |
210 Nm/1900 obr/min |
AGR ALH |
10/1999-10/2001 |
Euro 1 |
EU |
1.9 TDI-VP |
EA180 |
1896 cm³ |
diesel R4 |
100 KM |
235 Nm/1900 obr/min |
ASK ASV |
10/1999-10/2001 |
Euro 1 |
EU |
Wersje wyposażeniowe:
CL
GTI
Harlequin - wersja limitowana
Open Air - wersja limitowana
Typy nadwozia:
3-drzwiowy hatchback
5-drzwiowy hatchback
4-drzwiowy sedan
5-drzwiowy variant (kombi)
Wymiary:
Długość: 3715 mm coupe, 4140 mm sedan / kombi
Szerokość: 1655 mm coupe, 1640 mm sedan / kombi
Wysokość: 1420 mm coupe, 1410 mm sedan / kombi
Roz.osi: 2400 mm coupe, 2440 mm sedan / kombi
Masa własna:
880-1106 kg
Pojemność bagażnika:
245-975 L hatchback
455-762 L sedan
390-1250 L variant
Symbole skrzyń biegów:
1.0 45 KM (10.1994-09.1996) 5-biegów, symbol: CEW, DCD
1.0 50 KM (10.1996-09.1999) 5-biegów, symbol: CZG, DCC, DKE, DKG, DSQ, DXD, DXH, EQW, EQY, EQZ
1.0 50 KM (10.1999-09.2001) 5-biegów, symbol: ESY, FFE
Pojemność zbiornika paliwa:
45 L
Skrzynia biegów:
5-biegów manual
4-biegów automat (tylko w wersje hatchback 6N/6N2)
Rodzaj napędu:
-przedni
Rozmiar opon:
xxx
Rozmiar felg:
xxx
TABELA ROZSTAWU ŚRUB