Całość układu napędowego mieści się w miejscach przeznaczonych na tradycyjny napęd, układ wydechowy oraz zbiornik paliwa. Podłoga od spodu jest zupełnie płaska, co pozwoliło ograniczyć współczynnik oporu powietrza do 0,28. Baterie są chłodzone wodą, a opcjonalna pompa ciepła pozwala zachować w niskich temperaturach wyższy zasięg, który normalnie spada wraz z temperaturą otoczenia. Pompa pozwoli też wydłużyć zasięg podczas jazdy z ogrzewaniem. Na baterie Volkswagen daje 8 lat gwarancji i w tym czasie nie powinny stracić swojej wydajności. Baterie można ładować na kilka sposobów. Maksymalnie 13 godzin zajmuje ładowanie z sieci domowej 230V. Opcjonalny Wallbox ładujący prądem o mocy 3,6 kW pozwala zregenerować baterię w 8 godzin. Ponadto e-Golf może być przygotowany opcjonalnie do ładowania CCS (Combined Charging System) prądem stałym. W tym przypadku bateria ładowana jest przez specjalne stacje CCS z mocą nawet 40 kW. Naładowanie do poziomu 80 procent trwa około 30 minut. Face-lifting 2017 rok Kwiecień: W wyniku liftingu z końca 2016, stylistyka zewnętrzna e-Golf'a, zostaje upodobniona do Golf VII z silnikami spalinowymi. Silnik elektryczny, posiada teraz 136 KM osiąganymi przy 3300 obr/min. Ogniwa litowo-jonowe pochodzą od Samsung SDI, a ich pojemność, zwiększono do 37 Ah, przy czym realna energia przechowywana w baterii, to 35,8 kWh. Dane techniczne:
Wersje: e-Golf Wersje wyposażenia: Standard Wymiary: Długość: 4270 mm Szerokość: 1799 mm Wysokość: 1450 mm Roz.Osi: 2631 mm Pojemność bagażnika: 341-1231 L Masa własna: 1585-1615 kg Ładowność maksymalna: 375 kg Akumulatory: litowo-jonowe Skrzynia biegów: 1-stopniowy automat Rodzaj napędu: przód Rozmiar opon: 205/55 R16" 91H 205/55 R16" 91H 225/45 R17" 91W Rozmiar felg: 6.5J x 16 ET46 6J x 16 ET48 7J x 17 ET49 TABELA ROZSTAWU ŚRUB |