Zobacz pełną wersję: Jetta IV/Bora
1 2 »
  1. Bora - rozmieszczenie napisów na tylnej klapie
  2. 2.0 - silnik gaśnie
  3. ELEKTRYKA - zaniki prądu
  4. Montaż klimatyzacji
  5. 2.0+LPG - gaśnie na zimnym silniku
  6. 2.0 [AZJ] - silnik krokowy
  7. LICZNIK-ZEGARY - wszystko przestało działać
  8. 2.0 benzyna - problem z odpalaniem
  9. 1.8T [AWP] - zmiana koła dwumasowego na jednomasowe ?
  10. 2.3 VR5 [AGZ] - zbyt wysokie wolne obroty
  11. 1.9 TDi [AJM] - wyrzuca płyn chłodniczy przez zbiorniczek
  12. 1.4 - diagnoza ?
  13. 2.0 - zawór ciśnieniowy?
  14. UKŁAD KIEROWNICZY - jaki płyn do wspomagania ?
  15. 1.9 TDI - silnik gaśnie gdy jest zimny
  16. UKŁAD WYDECHOWY - ogólnie
  17. UKŁAD CHŁODZENIA - rożne problemy
  18. ZAWIESZENIE - stukanie na nierównościach
  19. HAMULCE - brak ręcznego po regeneracji zacisków
  20. Zamek drzwi tylnych się nie otwiera
  21. ZAKUP KONTROLOWANY - Bora/Jetta - na co zwrócić uwagę ?
  22. ZAMEK KLAPY BAGAŻNIKA - różne problemy
  23. ABS - wymiana pompy ABS a kodowanie
  24. SPRZĘGŁO - diagnoza usterki
  25. DIAGNSTYKA USTERKI
  26. 1.6 - jednoczesne zapalenie kontrolek EPC, ESP, Check Engine
  27. 2.0 [AQY] - błąd - 16518 - sonda lambda
  28. 2.0 - błędy - P3041, P0420, P1296
  29. 1.9 TDI [AGR] - bląd ABS/ENGINE
  30. 1.9 TDI - ciepły silnik słabo zapala
  31. 1.9 TDI - problem z odpalaniem
  32. ZAGŁÓWEK - wymiana prowadnicy
  33. ELEKTRYKA - różne problemy
  34. EPC - brak mocy
  35. Nowy kluczyk (scyzoryk)
  36. 1.6 SR - pęknięty blok silnika
  37. KONSOLA - demontaż plastików
  38. KOŁA-FELGI-OPONY - Bora/Jetta IV
  39. 2.8 VR6 (AQP) - ROZRZĄD - szyna ślizgowa łańcucha rozrządu nr 022 109 509 C
  40. TURBO - czy gruszka będzie pasować?
  41. WSPOMAGANIE KIEROWNICY - różne problemy
  42. CHECK ENGINE+EPC - przyczyny
  43. NADMUCHY POWIETRZA - różne problemy
  44. ZAWIESZENIE - różne problemy
  45. FIS- automatyczny reset komputera
  46. 1.9 TDI [AGR] - wyciek w okolicy turbo ?
  47. 1.9 TDI [ARL] - logi błędów po Chipie
  48. 1.6 SR - mruga kontrolka oleju
  49. PODSUFITKA - demontaż
  50. SWAP - 2.0 116 KM na mocniejszy z turbo