Forum VW Club Polska - grupa VAG
»
VOLKSWAGEN :: WARSZTAT
»
Passat
» Passat B8
Zobacz pełną wersję:
Passat B8
1
2
3
»
SZYBY ELEKTRYCZNE - brak sterowania tylną szybą
ELEKTRYKA - podświetlenie przycisków/nawiewów nie gaśnie po zamknięcku auta
ŚWIATŁA DZIENNE - Passat B8
1.4 TSI - turbo z wyciekiem oleju
Zablokowana klapka wlewu paliwa
1.4 TSI 125 KM - logi błędów
2.0 TDI - wentylator włącza się na zimnym silniku
ROZRZĄD 1.6/2.0 TDI - wymiana, ceny części i robocizny
2.0 TDI - wysokie spalanie- brak pełnej mocy
AKUMULATOR - wybór, zakup i obsługa
KOMUNIKAT: "Brak kluczyka w samochodzie" - Passat B8
ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Passata B8
KLUCZYK - rewitalizacja używanego
BAGAŻNIK NA ROWERY - hak czy relingi ?
2.0 TSI - zapach benzyny w oleju
2.0 TDI - momenty dokręcania śrub ramion wtrysków
HAMULCE-TARCZE-KLOCKI - Passat B8
Dziwny dźwięk przy ruszaniu na skręconych kołach
VIRTUAL COCKPIT - przestał działać
SKRZYNIA BIEGÓW MANUAL - wymiana oleju
SERWIS-OLEJ-PŁYNY - Passat B8
BAGAŻNIK DACHOWY - wybór, montaż opinie [Passat B8}]
LUSTERKA BOCZNE - skrzypi przy składaniu
KAMERY 360
NAWIEWY - brak nawiewu - Błąd: B109071
Zawór płynu chłodzącego skrzyni biegów
KOŁA-FELGI-OPONY - Passat B8 (temat zbiorczy)
FOTELE - samoczynny reset pamięci ustawień
ROZRZĄD 1.8/2.0 TSI - wymiana, ceny części i robocizny
OGRZEWANIE - z trzeciej strefy dmucha zimne powietrze
1.4 TSI GTE - radar
2.0 TDI - silnik nie zapala po nocy
2.0 TSI - dziwny dźwięk spod maski (Wastagate rattle)
SPRYSKIWACZE SZYB - zamarznięty płyn
WYPOSAŻENIE AUTA - po nr VIN
ZAWIESZENIE - skrzypiące zawieszenie
DPF - kontrolka, informacja w statusie pojazdu ?
2.0 TDI - głośna praca na biegu jałowym
WSPOMAGANIE KIEROWNICY - dziwne dźwięki przy kręceniu kierownicą
Czujniki ciśnienia tpms
2.0 TDI - niskie ciśnienie paliwa
ROZRZĄD - 1.4/1.5 TSI - wymiana, ceny części i robocizny
AIRBAG - brzęcząca poduszka powietrzna
LAMPY TYŁ - nie wszystko świeci
LUSTERKA - opuszczanie lusterek podczas cofania
2.0 TDI - skoki temperatury silnika
HAMULEC "RĘCZNY" ELEKTRYCZNY - błąd "awaria hamulca postojowego"
DPF - zbyt częste wypalanie - szukamy przyczyny.
1.6 TDI - zimny silnik nie zapala w temp. powyzej 20st
2.0 TDI 190 KM - wibracje przy obrotach 800-1200.