Autor Wątek: 1.6 TDI - ślady opiłków metalu w filtrze  (Przeczytany 4022 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline Iceman

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 2
  • VW: Golf Sportsvan
  • Silnik: 1.6 TDI
  • Napęd: FWD
  • Rej: EL
1.6 TDI - ślady opiłków metalu w filtrze
« dnia: 11 - Kwietnia - 2018 - 13:56:51 »
Cześć,
Od niedawna jestem właścicielem Golfa 7 z silnikiem 1.6 TDI 110 KM.
Mam problemy z układem paliwowym. Silnik zaczyna pracować nierówno, dziwne odgłosy i przechodzi w tryb awaryjny.
Wymieniony został czujnik ciśnienia - nie pomogło. Potem sprawdzenie filtra i okazało się, że są minimalne ślady opiłków.
Test wtrysków pokazał, że na niskich obrotach są na granicy poprawności.

Dzisiaj miałem odebrać auto i problem znów się pojawił. Mechanik ma sprawdzić układ regulacji ciśnienia. Niby znana firma ale wyglądają jakby nie wiedzieli od czego się zabrać.

Znacie jakiegoś dobrego mechanika który byłby w stanie zdiagnozować układ paliwowy i powiedzieć co może być przyczyną?
Nastraszyli mnie wysokim kosztem regeneracji pompy wysokiego ciśnienia (auto z 2014 roku).
Jakiej wielkości koszty to mogą być?

Pozdrawiam,
Emil
 

Offline andrew7800

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 1637
  • Pomógł: 70
  • VW: Sharan I 2FL
  • Model: Minivan
  • Silnik: 2.0 TDI-PD
  • Kod: BRT
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: BKL
Odp: Układ paliwowy
« Odpowiedź #1 dnia: 02 - Sierpnia - 2018 - 01:50:23 »
Jeśli w układzie paliwowym znaleziono opiłki to cały układ do czyszczenia a pompa do wymiany lub regeneracji.
Jeśli mechanik nie będzie miał o tym pojęcia to pójdziesz w koszta.
Musisz poszukać dobrego specjalisty.
 

Tagi wątku: