Autor Wątek: 2.0 TDI 184 KM - wpada w tryb awaryjny.  (Przeczytany 1786 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Marcin575

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 3
  • VW: Golf VII
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Moc: 184 KM
  • Skrzynia: DSG
  • Napęd: FWD
  • Rej: PZ
2.0 TDI 184 KM - wpada w tryb awaryjny.
« dnia: 24 - Kwietnia - 2023 - 20:33:39 »
Witam.
Posiadam Golfa VII 2.0 TDI, GTD,184 KM, DSG z 2015 roku.
Oczywiście po dłuższej jeździe macy trochę brakowało więc pojechałem do "polecanego" gościa i podniósł sterownikiem (jak to stwierdził) bezpieczne 30% mocy.
Po ok 8 miesiącach pojawiły się pierwsze kiedy to silnik wpadał w tryb awaryjny, na początku tylko przy przyspieszaniu, później nawet podczas hamowaniu silnikiem, na końcu nawet zaraz po odpaleniu, Początkowowo sam wymieniłem czujnik cisnienia paliwa na listwę CR (orginalny z serwisu), ale pomogło to tylko na 2 doby, podjechałem do miejscowego elektryka, podpięliśmy kompa i widzieliśmy wszystko czarno na białym, podczas przyspieszania ciśnienie za niskie (tryb awaryjny), podczas hamowania silnikiem ciśnienie za wysokie (tryb awaryjny),  diagnowa: regulator cisnienia paliwa na listwie CR. Wymieniłem na oryginalny rowiesz z serwisu, ucieszyłem się bo zaraz po wymianie jak ręką odiął mogłem szaleć jak na początku.
Minęły 4 miesiące i problem powrócił, gwałtowne przyspieszenie, również podczas redukcji na niższy bieg komp blokuje i wskakuje w tryb awaryjny.
Umówienie się z elektrykiem to czasami graniczy z cudem, bo niestety praca robi swoje.
Miał ktoś może podobny przypadek? Jakieś sugestie?
 

Offline tomnaj84

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 2830
  • Pomógł: 845
  • VW: Tiguan I FL
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CFGC
  • Moc: 177 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: FK
Odp: 2.0 TDI 184 KM - wpada w tryb awaryjny.
« Odpowiedź #1 dnia: 26 - Kwietnia - 2023 - 12:21:37 »
Proponuję sprawdzić jakie jest zadane ciśnienie w sensie czego wymaga sterownik.
W niektórych Jednostkach z grupy VAG silniki były zatarte już po 100 tys km. I problem był właśnie w tym że źle to było zaprogramowane.
Gesendet von meinem SM-S908B mit Tapatalk
VW Tiguan I FL 2.0 TDI 177 KM
Audi RS6 plus Avant quattro 4.0 605 KM
VW Golf V Variant 1.9 TDI 105 KM
 

Offline SHII

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 266
  • Pomógł: 27
  • VW: Sharan II FL
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: DFMA
  • Moc: 184 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
Odp: 2.0 TDI 184 KM - wpada w tryb awaryjny.
« Odpowiedź #2 dnia: 27 - Kwietnia - 2023 - 10:38:31 »
Może najlepiej przywrócić fabrykę i sprawdzić czy błędy będą?
184KM i 380NM to aż nadto do Golfa, mam ten silnik w Sharanie 4Motion i nigdy nie brakuje mi mocy.
 

Tagi wątku: