0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Okazuje się także, że silnik 1.5 TSI 150 KM nie posiada turbiny o zmiennej geometrii łopatek
Takie były zapowiedzi. 1.5 TSI 150 KM nie ma zmiennej geometrii (ma ją 130 KM).Zalety: mniejsza awaryjność i zgadza się niższe koszty ewentualnej naprawy lub wymiany. Wady: większy lag i mniejsza możliwość sterowania, co pewnie przyczynia się do problemów z kangurowaniem.
3-5km czy to nie zabije GPF i tego silnika?
czy to nie zabije GPF i tego silnika?
codziennie robię trasę 1,5 km z juniorem do przedszkola i nie mam żadnych problemów z OPF, przeglądam czasami wartości mierzone i nie zalega w nim żadna niedopalona sadza
Myślę o kupnie Gofa 1.5 130KM, z tym że auto 90% będzie jeżdziło po mieście na bardzo krótkich odcinkach, 3-5km czy to nie zabije GPF i tego silnika?
Mój już zbliża się do 150 tys
Wersja 130 czy 150KM?