Autor Wątek: BAGAŻNIK ROWEROWY NA HAK - wybór i opinie  (Przeczytany 5698 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MrBlacker

• :: ComfortLine
  • VW: Tiguan Allspace
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Moc: 180 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
BAGAŻNIK ROWEROWY NA HAK - wybór i opinie
« dnia: 18 - Luty - 2018 - 12:09:36 »
Auto zamowione z hakiem. Hak będzie wykorzystywany przede wszystkim do bagażnika rowerowego montowanego właśnie na haku.
Zastanawiam się już nad jego zakupem, ale nie mam doświadczenia w tym temacie.
Bagażnik powinien być łatwy w użyciu, z zabezpieczeniem tak, aby nikt nie mógł szybko zdjąć przypiętych rowerów, z możliwością odczhlenia w celu otwarcia bagażnika oraz z możliwością łatwego złożenia w celu schowania do bagażnika. Maksymalna ilość rowerów to 4 sztuki.
Moim faworytem na tą chwilę jest Thule VeloCompact 3 https://www.thule.com/pl-pl/pl/bike-rack/towbar-bike-racks/thule-velocompact-3-13-pin-_-926 + adapter na dodatkowy rower https://www.thule.com/pl-pl/pl/bike-rack/accessories/thule-velocompact-4th-bike-adapter-_-926101.

Offline Robert_em

• VW: Tiguan II
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Moc: 150 KM
  • Rej: SC
Odp: Bagażnik rowerowy na hak
« Odpowiedź #1 dnia: 18 - Luty - 2018 - 12:42:31 »
Nie znam się - nie stosuję, ale polecam zapoznać się jak do tematu podszedł VW:
https://www.vw-sklep.pl/pl/sklep/b/303/transport-tiguan.html

Offline MrBlacker

« Odpowiedź #2 dnia: 18 - Luty - 2018 - 12:53:52 »
Dzięki. Temat już rozpoznałem wcześniej. Funkcjonalność podobna do Thule.
Niestety bagażniki VW są droższe i nie ma opcji na 4 rowery.

Offline slaw

• :: TrendLine
« Odpowiedź #3 dnia: 24 - Kwiecień - 2018 - 04:03:25 »
Polecam bagażniki na hak które można "złamać", tak by dostać się do bagażnika bez konieczności ściągania całego majdanu z platformy rowerowej. Klapa bagażnika się normalnie otwiera, zero problemu.

Można kupić:
- zwykłe do 1000 zł
- lepsze firmy Westfalia (są tez składane)