0 użytkowników i 12 Gości przegląda ten wątek.
Nie zgodze sie z toba w tej kwesti... jesli chodzi o rozwiazania technologiczne to zawsze audi wyprzedzalo konkurencje o kilka lat
W BMW serii 7 z roku 1978 miałem czujnik zużycia klocków ;-)
Widzę, że u Ciebie tendencja spadkowa jest...BMW7 potem (...) potem A4 następnie Tiguan... To teraz będzie pora na T-Roca a na koniec UP!
Inna kwestia, że takie cuda techniki jak dynamic light assist czy lane assist to bezużyteczne gadzety, zamiast których wolałbym dostać np lepszą jakość wykończenia (w tiguanie). Zrezygnowałbym też z aktywnego tempomatu czy AID dla kamery cofania.
Wczoraj testowałem volvo XC60. Po tym teście zamówiłem Audi Q5. Volvo okazało się wielkim rozczarowaniem pod względem wyciszenia wnętrza, przy prędkościach autostradowych. Siedząc na tylnej kanapie jest tragedia w porównaniu do Q5. Szumy są nie tylko przy szybach, ale również od kół. XC60, to piękny i tańszy od Q5 samochód, ale nad wyciszeniem muszą sporo popracować. Nowe BMW X3 traci na wartości przez 3 lata więcej od Q5 i jest gorzej wykonane w środku. Na dodatek mi się nie podoba. Nowy Touareg jest kosmicznie drogi przez to, że jest tylko jeden silnik. Ostatecznie Q5 jest zwycięzcą moich testów. Zdecydowałem się na silnik 2.0TFSI. Odbiór auta za 6 miesięcy.