0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
Niestety ta dziedzina nie jest taka prosta i nie ma kilku sytuacji do opanowania i już się jest ekspertem. Tak samo z diagnostyką samochodową. To nie tak ze vcds masz i już będziesz sprawdzał wtryski I inne rzeczy.
Ale tu chyba chodziło o wystawanie felg poza obrys błotników,
Fabrycznie pojazdy terenowe mają koła które wystają poza zarys karoserii i są dopuszczone do ruchu.
Zdecydowana większość pojazdów rolniczych przechodzi badania na SKP a ich ogumienie wystaje poza zarys pojazdu.
Pojazdy rolnicze to nie pojazdy samochodowe, nie jeżdżą z prędkościami 100 km/h
Według przepisów ciągnik rolniczy może być traktowany jako pojazd samochodowy.
ps. a za jazdę takim złomem jak ta beemka drogą publiczną każdy powinien bulić grube tys zł kary. Na polu albo na złomie jest miejsce dla takich szrotów.
Na fotce widać motocykl ( pana w mundurku) który przednie koło też ma wystawione poza zarys pojazdu (zdecydowanie bardziej) i problemu nie ma.
W Austrii nawet za niewłaściwy rozmiar opon na aucie czy felg zostaje zabrany dowód rejestracyjny.
Dane rozmiaru dopuszczonej felgi i opony znajdują się w dowodzie rejestracyjnym.
INFORMACJE O CERTYFIKACIE TÜV I ZAŚWIADCZENIU ABETÜV: certyfikat jest niezbędny do zaistalowania lub montażu części w niektórych krajach (np.: Niemcy, Luksemburg, Belgia, itd.). Wyposażony pojazd należy zaprowadzić do centrum certyfikacji TÜV, które wystawi homologację na dokonane zmiany.ABE : chodzi o homologację w Niemczech dla pojazdu lub części pojazdu. Posiadając zaświadczenie ABE, pojazd może być używany bez potrzeby zwrócenia się do centrum certyfikacji TÜV.Certyfikat TÜV i zaświadczenie ABE są ogólnie rzecz biorąc, gwarancjami jakości.
Jeśli Ty @Gulasz , widzisz na tych zdjęciach policjanta i jeszcze do tego wystające koło poza obrys motocykla, to albo jesteś ślepy, złośliwy lub co gorsza, prowokujesz innych do kłótni na podstawie wyssanych z palca bredni
Nie można też mieć fantazji/fanaberii modyfikując własny pojazd.. Tylko fabryczny oryginał ?Każde odstępstwo od fabrycznego wyglądu to złom?
jak zadzwonił do mnie mechanik z informacją, że za kompletne sprzęgło i regenerację DPF z nową lambdą wyjdzie 6400 to aż mnie zgięło.
Zdjęć tego szrota nie widzę wiec nie wiem w czym problem
Tak jak napisałem wyżej, na trzeźwo, nie da się tego czytać - więc odpuszczę sobie i poczekam do sobotniego wieczorka i przy jakimś "piwku" może dam radę
Masz stuprocentową rację ciężko dyskutować ze ślepym i głuchym o pięknej pogodzie i muzyce.
Ocena co do zawartości przekazu w danym tekście powinna być indywidualna i zachowana dla siebie a coraz częściej na forum dochodzi do wylewnej oceny przez" jedną" osobę narzucając swoją narrację.Czy tak powinno być?
No wlasnie Gulasz wlasnie tego mi u ciebie brakuje,