Cześć,
Od niedawna jestem właścicielem Golfa 7 z silnikiem 1.6 TDI 110 KM.
Mam problemy z układem paliwowym. Silnik zaczyna pracować nierówno, dziwne odgłosy i przechodzi w tryb awaryjny.
Wymieniony został czujnik ciśnienia - nie pomogło. Potem sprawdzenie filtra i okazało się, że są minimalne ślady opiłków.
Test wtrysków pokazał, że na niskich obrotach są na granicy poprawności.
Dzisiaj miałem odebrać auto i problem znów się pojawił. Mechanik ma sprawdzić układ regulacji ciśnienia. Niby znana firma ale wyglądają jakby nie wiedzieli od czego się zabrać.
Znacie jakiegoś dobrego mechanika który byłby w stanie zdiagnozować układ paliwowy i powiedzieć co może być przyczyną?
Nastraszyli mnie wysokim kosztem regeneracji pompy wysokiego ciśnienia (auto z 2014 roku).
Jakiej wielkości koszty to mogą być?
Pozdrawiam,
Emil