0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
1 Fault Found:5158 - Diesel Particulate Filter; Differential Pressure Sensor P2456 00 [096] - IntermittentIntermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory ClearFreeze Frame:Readiness: 0 0 0 0 0
http://chomikuj.pl/sowa180/LOGI/LOG-01,5783188930.rar(archive)
Address 01: Engine (03L 906 018 HL)Particle filter; offset for differential press. [b]2 hPa[/b]Particle filter; oil ash volume [b]0.06 l[/b]Particle filter; soot mass calculated [b]0.51 g[/b]Particle filter; soot mass measured [b]6.02 g[/b]
Może przy Adblue jest inaczej ale dobrze byłoby się dowiedzieć jak to jest.
przecież to nam w wyniku niedopalania podnosi się stan oleju
Kupiłem środek do wypalania DPF w niższej temperaturze przy jeździe po mieście Winn's, ale nic to nie dało. Używałem też Liquid Molli i też nic.
http://www.motofakty.pl/artykul/diesle-z-scr-czy-beda-sprawialy-problemy.htmlhttps://autokult.pl/26621,plyny-do-ukladow-wydechowych-czym-sie-rozni-adblue-od-eolys
https://autokult.pl/27970,dlaczego-w-aucie-z-filtrem-dpf-podnosi-sie-poziom-oleju
W niskich temperaturach przy nierozgrzanym silniku, szczególnie kiedy włączymy ogrzewanie, obroty będą podwyższone. Może to nie jest wypalanie tylko normalne podniesienie wolnych obrotów w okresie niskich temperatur aż do osiągnięcia odpowiednich parametrów pracy silnika? Tak jest zawsze kiedy zimą jeździ się na krótkich odcinkach. Ja nie włączam ogrzewania i po chwili jazdy obroty spadają.
Jak to jest z wypalaniem DPF.Instrukcja mówi dość ciekawie."Podczas regeneracji okresowej świeci żółta lampka kontrolna - symbol filtra DPF nie świeci.Czy ktoś z Was zauważył czy to rzeczywiście świeci żółty trójkąt ?Na forum VCDS podają , że w grupie VAG wypalanie następuje co 360 km i dopiero po kilku przerwanych procesach wypalania oświeci sie kontrolka DPF. W poprzednich dieslach nie było informacji o inicjowaniu procesu wypalania filtra stąd moje pytanie dla użytkowników TDi czy zauważyli to podczas dotychczasowej ekspolotacji.
tylko który ELM 327
http://allegro.pl/skan-mini-obd-2-ii-elm-327-bluetooth-on-off-i6957675541.html
Słyszałem zupełnie co innego. Każde podpięcie jest rejestrowanie. Jest to złącze dla serwisu,a nie dla zwykłego Kowalskiego. Słyszałem, że dla gościa w Skodzie nie uznali przez to gwarancji.