Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
Polo IV / Odp: 1.4 16V [AUA] - brakuje mocy jadąc pod górę
« Ostatnia wiadomość wysłana przez K9Darek dnia Dzisiaj o 18:09:12 »
A nie falują obroty na postoju?
2
Tiguan I / Odp: Tempomat
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Dawidov dnia Dzisiaj o 16:35:11 »
A więc wymieniłem manetkę i zakodowałem programem delphi, wszystko działa jak należy. Poczytałem trochę o tym i na szczęście miałem moduł midline i nie musiałem dorabiać żadnych przewodów. Mam tylko jedno pytanie, myślałem że na wyświetlaczu będę miał podane jakieś informacje, prędkość auta? Czy to wina mojego wyświetlacza czy też trzeba go jakoś zakodowac? Wyświetlacz to mdf. Dzięki
3
Passat B6 / Odp: 2.0 TDI PD [BMP] - pompa oleju, napęd łańcuchem czy koła zębate?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mario11 dnia Dzisiaj o 10:36:57 »
Dawno tu nie zaglądałem.
Cały czas na tym samym. Zrobiłem przeszło 30 tyś.km.  Jeżdżę normalnie i w międzyczasie dorzuciłem jakieś 104Nm do oryginalnych 320Nm. Na razie wszystko działa bez problemowo.
4
Polo IV / Odp: 1.4 16V [AUA] - brakuje mocy jadąc pod górę
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Pablito1976 dnia Wczoraj o 21:12:01 »
Mam takie spostrzeżenie w obudowie filtra a zarazem silnika jest taka biała klapka która odpycha sprężyna nie mam pojęcia jak to działa bo nie ma toż niczym połączenia a jest w pozycji zamknięta. Moje pytanie skąd silnik ma brać zimne powietrze skoro droga do niego jest cały czas zamknięta. Może z tad ten spadek mocy po rozgrzaniu silnika. Ponieważ na zimnym ciągnie jak wariat, jak się zagrzeje staje się mulasty
5
Technikalia / ogrzewanie postojowe
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kayetan dnia Wczoraj o 19:42:24 »
Mam golfa 5. Zauważyłem, że na panelu przednim przy sterowaniu ogrzewaniem/klimatyzacją środkowa gałka ma napis ON/OFF w górnej części, a w dolnej części są takie wijące się w górę strzałki. Przeczytałem, że oznacza to ogrzewanie postojowe. Jednak po wciśnięciu tego przycisku, przez chwilę się on zapala, a po 3 sekundach gaśnie. Jak sprawdzić czy to ogrzewanie postojowe jest czy nie?
6
Polo IV / Odp: 1.4 16V [AUA] - brakuje mocy jadąc pod górę
« Ostatnia wiadomość wysłana przez K9Darek dnia 10 - Listopad - 2018 - 22:55:28  »
Może być uszkodzenie czujnika położenia pedału gazu. Wygląda na problem z elektryką skoro sygnał raz jest a raz nie.
7
Golf IV / [Golf IV] Ubywajacy płyn chłodniczy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Dziad dnia 10 - Listopad - 2018 - 20:53:16  »
Witam to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość :)  podobny problem był już wielokrotnie poruszany ale mój jest odrobine inny .... otoz dotyczy mojego poprzedniego auta którym jeździ aktualnie żona a mianowicie vw bora 1.9 tdi 115 km. Auto ma zrobione 300 tyś km przebieg pewny posiadamy go 10 lat. Od pewnego czasu zaczęło ubywac płynu w zbiorniczku wyrownawczym. Żadnych plam pod autem niema silnik suchy wszystkie węże też. Chłodnica nowa rozrząd zrobiony kompletny wraz z pompą wody jakieś 20 tyś km temu. Problem pojawia się po ostrzejszej jeździe powyżej 150 km / h i z tego co zauważyłem płyn jest wyrzucony przez ten odpowietrznik na gorze zbiorniczka. Auto jest po chip tuningu i posiada 140 koni choć nie wiem czy ma to jakieś znaczenie w tej kwesti. Korek wymieniłem na nowy. Mechanik stwierdził że przesadzam ... jakieś sugestie w temacie ?
8
Passat B6 / Pomoc w zakodowaniu sterownika abs passat b 6
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MariuszDziedzic dnia 10 - Listopad - 2018 - 20:42:42  »
Witam serdecznie , potrzebuje pomocy w zakodowaniu absu w moim passacie . Chciałem wyłączyć czujnik powietrza w oponach i fakty kontrolka zgasła ale pojawiwszy się dwie nowe abs/esp.                                                                                                                                                                                                 





 

                Address 03: ABS Brakes       Labels: 3C0-614-109-C4.clb
Control Module Part Number: 3C0 614 109 K    HW: 3C0 614 109 K
  Component and/or Version: J104    C4 440 V2   0005
           Software Coding: 0004411
            Work Shop Code: WSC 05311 000 00000
                      VCID: 2642CE0491E70C7442-8072
2 Faults Found:

01314 - Engine Control Module
            000 -  -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 146
                    Mileage: 309427 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.11.10
                    Time: 17:03:47

             Freeze Frame:
                    Speed: 0.0 km/h
                    Hex Value: 0x001F
                    Voltage: 14.00 V
                    Bin. Bits: 00011111
                    Count: 199

01040 - ABS/Transmission Electrical Connection 2
            000 -  -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 146
                    Mileage: 309427 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.11.10
                    Time: 17:16:14

             Freeze Frame:
                    Speed: 0.0 km/h
                    Hex Value: 0x0000
                    Voltage: 12.00 V
                    Bin. Bits: 00011111
                    Count: 149

9
Silnik: diesel / [Tiguan I] 2.0 TDI [CBAB] - samodzielna wymiana rozrządu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Dawidov dnia 10 - Listopad - 2018 - 11:34:23  »
Witam wszystkich,
Zastanawiam się nad samodzielną wymiana rozrządu a że nigdy nie podejmowałem się takich prac chciałbym poprosić o jakieś rady, wskazówki. Może miałby ktoś manuala najlepiej ze zdjęciami lub po prostu opisał krok po kroku co robić. Narzędzia do pracy mam i jeżeli się zdecyduje zakupie blokady. Ż góry dziękuję za wszystkie rady. Aha, mój powóz to Tiguan z 2008 roku z silnikiem 2.0 TDI kod silnika CBAB.  :bry:
10
Passat B4 / Passat b4 dymi, nie pali i trzęsie..
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Plemie101 dnia 10 - Listopad - 2018 - 10:12:37  »
Witam. Mam problem z moim paskiem.. 1.9 TDI 110 koni, 1996 rok, nie chce odpalic, a jak już jak go wymecze i zapali to strasznie trzęsie silnikiem i po chwili się uspokaja, pojawia się przy tym biały dym, podłączyłem pod vaga i wyskoczyły 4 błędy... 00532 supply voltage B+, 01266 glow plug relay (j52), 01237 fuel shut-off valve (N109), 00553 mass air flow sensor (G70).. może poradzicie od czego zacząć żeby nie wymienić niepotrzebnie czegoś ? Czy to mogą być wtryski jak nierówno pracuje ? Proszę o pomoc..

Dodano: Wczoraj o 10:00:12
Żadnych pomysłow ?;)
Strony: [1] 2 3 4 5 ... 10