Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
Golf V / Odp: Czy pasuje cały przód od golfa GTI V do golfa V kombi ?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jarecki1979 dnia Dzisiaj o 10:16:43 »
Dokładnie musisz zlokalizować to szczenie i je usunąć.
2
Golf V / Odp: Czy pasuje cały przód od golfa GTI V do golfa V kombi ?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Gulasz dnia Dzisiaj o 09:06:29 »
Sprawdzenie całego układu dolotowego powinno dać odpowiedź .
3
Golf V / Odp: Czy pasuje cały przód od golfa GTI V do golfa V kombi ?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez salazanis dnia Dzisiaj o 08:57:37 »
Trafne spostrzezenie lecz nie bede inwestowal w klime tym razem ,na razie chce usprawnic auto mechanicznie.Teraz mam problem bo auto zaczelo kopcic ,jest spadek mocy oraz slychac jakies syczenie jak by auto lapalo lewe powietrze... :/ Jakis pomysl na to  ?
Ps dziękuję za odpowiedzi :)  :bry:
4
Sharan / Odp: Sprzęgło - nie można wbić biegu.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Gulasz dnia Dzisiaj o 06:50:00 »
Przyczyn objawu jaki opisujesz może być więcej .By wszystko działało poprawnie jest jeszcze łożysko oporowe ,wysprzęglik ,pompa a nawet taki drobiazg jak wałek sprzęgłowy po którym tarcza sprzęgła musi minimalnie mieć możliwość przesuwania się .
Czy jeśli na zgaszonym silniku włączysz bieg i uruchomisz silnik z wciśniętym sprzęgłem czuć że auto pomimo wciśniętego sprzęgła ma chęć jechać ?
Czy po kilkukrotnym energicznym wciśnięciu sprzęgła bieg wchodzi bez problemu/zgrzytu ? 
5
Tiguan II / Odp: Zakup auta DEMO
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Drivi dnia Wczoraj o 22:47:54 »
... no i kilka dni po zakupie DEMowki  moge stwierdzic: sztos.
Nie na zadnych efektow DEMA.
Ogolnie radisc z jazdy. Dodam, ze mam DCC i na dziurawej polnej drodze jest grzechotka, ale na drodze rownej-bajka.
Tak ze polecam auta demo bo to moje drugie ;)
6
Sharan / Sprzęgło - nie można wbić biegu.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez K9Darek dnia Wczoraj o 22:39:09 »
Witam.
Problem wygląda następująco: przy wyłączonym silniku można wbić biegi. Przy włączonym(słychać chrobotanie) nie można wbić żadnego biegu.
Czy przyczyną może być sam dwumas czy samo sprzęgło?
7
Przywitalnia / Odp: Cześć wszystkim
« Ostatnia wiadomość wysłana przez K9Darek dnia Wczoraj o 22:07:01 »
Witaj  :bry:
8
Passat B6 / Odp: 2.0 TDI PD - skoki temperatury silnika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Gulasz dnia Wczoraj o 15:23:31 »
Jak dla mnie to taki zabieg nie zaszkodzi ale i też nie wiele pomoże .Wspominałeś że skoki temperatury występują nawet po przejechaniu krótkiego dystansu ( okolice 5 km ).Po przejechaniu takiego odcinka ciężko jest zagrzać cały płyn w układzie powyżej 90 stopni .Dodatkowo wspomniałeś że na postoju wóz chodzi i nic się nie grzeje a wtedy powinien bardziej przy małej drożności chłodnicy (brak dodatkowego chłodzenia spowodowanego ruchem powietrza jak podczas jazdy ).
Może przy wymianie został chociaż dobrze odpowietrzony układ co może dać zdecydowanie większą poprawę problemu .
Nadal słyszysz szumy dochodzące z nagrzewnicy ?
9
Passat B6 / Odp: 2.0 TDI PD - skoki temperatury silnika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez matek1605 dnia Wczoraj o 15:12:52 »
jeden mechanik ją wyciągał i mówił ,ze przelewał ją wodą to co wlewał to tam samo sie wylało , wczoraj drugi stwierdził , ze ta w jednym punkcie na dole jest zimna a reszta goraca wiec włożyłem nową i zobaczymy co bedzie
10
Passat B6 / Odp: 2.0 TDI PD - skoki temperatury silnika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Gulasz dnia Wczoraj o 15:08:42 »
Wymieniony rozrząd z nową pompą wody , nowy termostat ( 2 razy ) , wymieniony czujnik temp. chłodnica sprawdzona pod kątem drożności jest ok, płukana nagrzewnica, płukany cały układ , nowy korek zbiorniczka , robiony test na UPG ( 2 razy) nic nie wyszło , płynu mi nie ubywa, nigdy nie wyrzuciło go korkiem
Czy chłodnica z dobrej /drożnej została wymieniona na jeszcze lepszą .Albo coś jest sprawne i działa poprawnie i nie będzie zmian lub sprawdzenie drożności w tym wypadku nie było takie do końca ok.
Strony: [1] 2 3 4 5 ... 10