Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
ABC Techniczne / Odp: Materiały szkoleniowe
« Ostatnia wiadomość wysłana przez pretor dnia Dzisiaj o 07:11:39 »
Wszelkie materiały przydatne dla naszych VW- warto kopiować i w miarę możliwości wrzucać do forumowego działu Download lub do załączników z których w każdej chwili można je pobrać. Z materiałami dostępnymi w sieci bywa różnie i dzisiaj są a jutro czy za rok mogą zniknąć jak kamfora i tylko ślad w googlu po nich zostanie  ;)

Nasz dział Download z instrukcjami obsługi i rożnymi innymi materiałami, robi się coraz pokaźniejszy i już teraz można by zaryzykować stwierdzenie, że jest jednym z większych (jeżeli nie największy) na polskojęzycznej stronie dotyczącej Volkswagena.

2
Audio/GPS/kamerki / VW Polo 6r 2013r fabryczne radio słabo odbiera stacje radiowe ?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez waskipolo6r dnia Dzisiaj o 05:40:17 »
Witam gdzie znajduję się wzmacniacz anteny w polówce 6r? możecie mi podpowiedziec co sprawdzić bo radio mi odbiera słabo tak jak by cos nie łączyło albo padł ten wzmacniacz odbiera tylko lokalna stacje jeszcze z szumem i radio maryja a radio maryja no to wiecie ze nie potrzebuje anteny. Czy jest tylko jeden wzamacniacz czy jest ich kilka np. w antenie i gdzies po kablu? Z góry dzieki za podpowiedzi
3
Sharan I FL / SHARAN 1FL 1.8 T 150 KM Duże spalanie i dziwne parametry
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piasek2000 dnia Dzisiaj o 00:55:29 »
Witam.
 dwa tygodnie temu zakupiłem VW SHARAN 1.8T 150 KM. Już podczas powrotu zauważyłem, że auto dosyć dużo pali pb. Po podłączeniu do komputera wyszło że błędów poza czujnikiem ABS, który wymieniłem nie ma. Ku mojemu zmartwieniu okazało się że za 100 zł ( ok. 20 litrów pb) przejeżdżam 140 - 160 km co daje 12 - 14 litrów w cyklu mieszanym z dużą dozą pozamiejskiego ( jazda mocno ekonomiczna ). Z tego co czytałem to ten model powinien palić ok. 9 - 11 litrów pb.  Po tygodniu zamontowałem LPG i tutaj bez niespodzianki, spalanie również wysokie. 16 - 19 litrów. Najdziwniejsze jest to, że auto jeździ bez zarzutu. Obroty nie pływają, nie dusi się nie szarpie.
Dzisiaj postanowiłem sprawdzić podstawowe parametry na komputerze. Niestety nie mogę się połączyć moim chińskim kabelkiem z AUTOVAGIEM do którego jest mnóstwo tutoriali. Mam program ScanMaster-ELM i jak już wcześniej wspomniałem dziś przeprowadziłem testy.
Załącznik 1 ok. 7 km na LPG
Korekta wtrysku ok. - 20 % i wyskoczyło po ok. 7 km check engine
Wykasowałem błąd: Za bogata mieszanka na 1 cylindrze i zrobiłem nowy test na benzynie
Załącznik 2 ok. 5 km na PB
Korekta wtrysku poniżej 2 % ( czyli rewelacja )
Załącznik 3 zrobiony zaraz po 2 teście tym razem na LPG
Korekta długoterminowa wtrysku tak jak na benzynie poniżej 2 %
Czy ma ktoś z Was pomysł dlaczego tak może być ? i o czym to świadczy ? Jutro chcę zmienić sondę. Czy to ma sens ?
Z góry dzięki za sugestię...
4
Przywitalnia / Odp: Witam
« Ostatnia wiadomość wysłana przez pretor dnia Dzisiaj o 00:24:15 »
Siema :bry:
5
Przywitalnia / Witam
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piasek2000 dnia Wczoraj o 23:43:42 »
Witam Kolegów i Koleżanki, od 2 tygodni posiadam Sharana 1.8 T z 2000 r.
6
Tiguan II / Odp: Dynamic Light Assist
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Drivi dnia Wczoraj o 23:06:53 »
Przepraszam za OT.
Moze mi ktos powiedziec co to za plamy na reflektorach? Nie jest to para ani brud. Wysrepujac symetrycznie na obydwoch.
7
DSG/4Motion / Odp: Zgrzyty w dq500 po wymianie oleju
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DawidB dnia Wczoraj o 22:45:28 »
Witam ponownie

Jak widać sam kontynuuję wątek. Tiguan to 3 autko w moim garażu takie na "niedzielę" więc nim za dużo nie jeżdżę. Dziś wziąłem go na miasto po 21:00 kiedy jest już pusto na obwodnicach i parkingach i mocno ale to mocno go przetestowałem pod kątem DSG.

Ostre ruszanie, ostre redukcje nawet na 5000obr manewrowanie biegami w serii góra dół po kilkanaście razy i nic. W trybie sport, manual i drive, na wstecznym gaz do dechy a potem ostro w przód, łącznie z łagodną jazdą kiilkanaście kilometrów. W sumie przejechałem ponad 50km...


Żadnych zgrzytów!!!!

Tak trzymaj samochodziku!!!!

Muszę nim trochę więcej pojeździć i trzymam kciuki żeby już nie było podobnej historii ze zgrzytaniem.

Nie wiem czy ma to coś wspólnego z całym tematem, ale gdy usłyszałem drugi długi zgrzyt na desce wywaliło mi ciśnienie w oponach?? A ja przecież nie mam w nim czujników w kołach (felgi r-line)?

Nie sądzę żeby miało to związek ale teraz zastanawiam się z kąd jeżeli to nie DSG mogło powstać takie długie zgrzytnięcie dla mnie jak pisałem jakby chciało się wrzucić w manualu bieg na pół sprzęgła a ten nie chciał wejść?

Może to turbo, Haldex, łańcuch w silniku, rolki paska wieloklinowego??? Może ktoś miał podobną historię ze "podłużnym" zgrzytnięciem.


Jeszcze przychodzi mi taka myśl czy po wymianie oleju w skrzynie może gdzieś była "niedoolejona"? Czy to możliwe?


Może ktoś ma jakiś pomysł?


8
Przywitalnia / Odp: Hejka
« Ostatnia wiadomość wysłana przez K9Darek dnia Wczoraj o 22:01:42 »
 :bry: Witamy
9
Karoseria/lakier / Odp: Kod lakieru ?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez pretor dnia Wczoraj o 21:43:54 »
Usunąłem niepotrzebne dane, nikt nie musi znać nr i serii twojego dowodu ;)
Jutro rano sprawdzę i wrzucę info do tematu.
10
Karoseria/lakier / Odp: Kod lakieru ?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jedrysekjarek dnia Wczoraj o 21:38:10 »
Vin na dowodzie :)
Strony: [1] 2 3 4 5 ... 10