Autor Wątek: Rdza na nowym aucie  (Przeczytany 1229 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Vlodi75

  • Amator
  • Wiadomości: 32
  • Pomógł: 1
  • Auto: Tiguan II
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: DFGC
  • Moc: 115 KM
  • Napęd: FWD
Rdza na nowym aucie
« dnia: 26 - Czerwiec - 2018 - 17:57:30 »
Tiguan II, 1 rok i 9 miesięcy
Rdza między tarczą hamulcową o felgą. Większa czy mniejsza w 4-kołach:
https://farm1.staticflickr.com/846/42307694515_fd79320c6e_o.jpg
Rdza na nowym aucie


Czy to kwalifikuje się żeby reklamować w ramach gwarancji?
Rozumiem że jest to żeliwo i może redzewieć ale żeby po tak krótkim czasie..??
Nie ukrywam że wygląda to szpetnie... :o


 

Offline Gulasz

  • Master
  • Wiadomości: 2289
  • Pomógł: 66
  • Auto: Touareg I
  • Silnik: 1.9 TD
  • Kod: AHH
  • Moc: 90 KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: GD
Odp: Rdza
« Odpowiedź #1 dnia: 26 - Czerwiec - 2018 - 18:23:31 »
Rozumiem że jest to żeliwo i może redzewieć ale żeby po tak krótkim czasie..??
Raczej wypadałoby się dziwić że aż po takim czasie .Za to tarcze w miejscu gdzie pracują klocki to dopiero wyglądają beznadziejnie .
 

Offline Vlodi75

  • Amator
  • Wiadomości: 32
  • Pomógł: 1
  • Auto: Tiguan II
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: DFGC
  • Moc: 115 KM
  • Napęd: FWD
Odp: Rdza
« Odpowiedź #2 dnia: 26 - Czerwiec - 2018 - 21:48:13 »
Za to tarcze w miejscu gdzie pracują klocki to dopiero wyglądają beznadziejnie .

Tak wyglądają z tyłu, przód wygląda jak nowy. Widocznie tył hamuje mocniej..  :D

A wracając do tematu, czy ktoś próbował skutecznie zareklamować podobny przypadek..?
 

Offline andrew7800

  • Moderator
  • Wiadomości: 1670
  • Pomógł: 49
  • Auto: Sharan I FL
  • Silnik: 2.0 TDI PD
  • Kod: BRT
  • Moc: 160 KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: BKL
Odp: Rdza
« Odpowiedź #3 dnia: 27 - Czerwiec - 2018 - 00:31:20 »
Raczej nikt takiej reklamacji nie uwzgledni. Rdza w tym miejscu pojawia się predzej lub później w zalezności jakiej firmy tarcze zastosowane. Co do miejsca gdzie pracuje klocek jak wspomniał kolega @Gulasz to mocno uszkodzone.


 

Offline Vlodi75

  • Amator
  • Wiadomości: 32
  • Pomógł: 1
  • Auto: Tiguan II
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: DFGC
  • Moc: 115 KM
  • Napęd: FWD
Odp: Rdza
« Odpowiedź #4 dnia: 27 - Czerwiec - 2018 - 09:37:26 »
Co do miejsca gdzie pracuje klocek jak wspomniał kolega @Gulasz to mocno uszkodzone.
Po wnikliwej analizie faktycznie tylne tarcze wyglądają mocno zmęczone mimo spokojnej eco-jazdy i hamowaniu silnikiem...
Na przednich tarczach żadnych śladów zużycia, wyglądają jak nowe.
W takim razie kpl na tył kwalifikuje się do wymiany - szkoda że nie można tego zareklamować... 
 

Offline wachu

  • Amator
  • Wiadomości: 44
  • Pomógł: 3
  • Auto: Tiguan II
  • Model: Allspace
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Moc: 180 KM
  • Napęd: 4Motion
  • Skąd: CB
Odp: Rdza
« Odpowiedź #5 dnia: 27 - Czerwiec - 2018 - 23:16:36 »
U mnie tak wyglądały po 2 tygodniach

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka

 

Offline Gulasz

  • Master
  • Wiadomości: 2289
  • Pomógł: 66
  • Auto: Touareg I
  • Silnik: 1.9 TD
  • Kod: AHH
  • Moc: 90 KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: GD
Odp: Rdza
« Odpowiedź #6 dnia: 28 - Czerwiec - 2018 - 07:36:34 »
W takim razie kpl na tył kwalifikuje się do wymiany - szkoda że nie można tego zareklamować...
Generalnie jeśli przód wygląda ok a tył w stanie agonalnym to można by próbować reklamacji .Problem polega na tym że zaczną wmawiać że ich wygląd może świadczyć o tym że właściciel sam uszkodził tarcze np.przez jazdę na zaciągniętym ręcznym .Niestety wymiana tarcz na gwarancji może być problematyczna no chyba że będzie pęknięta lub odpadnie jej kawałek (przy tarczach wentylowanych po niedużym jej przebiegu) a właściciel jest wstanie udowodnić że to nie z jego winy. Zdarzają się buble lecz należą do rzadkości .   
 

Offline squadak

  • Amator
  • Wiadomości: 47
  • Pomógł: 1
  • Auto: Tiguan II
  • Silnik: 2.0 TFSI
  • Moc: 220 KM
  • Napęd: FWD
Odp: Rdza
« Odpowiedź #7 dnia: 21 - Lipiec - 2018 - 12:14:28 »
Moje tarcze -tył szlak trafił po 7 tygodniach w serwisie.  Gwarancja na tarcze to 5tys km i dziekuje odmowa... dla mnie to już nie jest to VW co kiedyś.... i po tej całej batalii co z nimi mam to jest moje ostatnie auto z logo VW.
 

Offline Drivi

  • Amator
  • Wiadomości: 18
  • Auto: Tiguan II
  • Wersja: R-line
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Moc: 180 KM
  • Napęd: 4Motion
Odp: Rdza
« Odpowiedź #8 dnia: 21 - Lipiec - 2018 - 20:15:38 »
Jakim cudem 5 tys km jak tarcze wymienia sie po 40-60 tys ???
 

Offline squadak

  • Amator
  • Wiadomości: 47
  • Pomógł: 1
  • Auto: Tiguan II
  • Silnik: 2.0 TFSI
  • Moc: 220 KM
  • Napęd: FWD
Odp: Rdza
« Odpowiedź #9 dnia: 22 - Lipiec - 2018 - 12:09:20 »
No niestety.. powiem wiecej np stuki amortyzatorow ...zalapalem sie na ich wymiane tylko dlatego ze nie przekroczylem 10 tys km...Das Auto
 

Tagi wątku: