Autor Wątek: Lista fuckupów w nowym modelu  (Przeczytany 14281 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Już_nie_Passat

  • Bywalec
  • Wiadomości: 66
  • Pomógł: 4
  • Auto: Tiguan II
  • Wersja: highline
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Moc: 190 KM
  • Napęd: 4Motion
  • Skąd: KT
Odp: Lista fuckupów w nowym modelu
« Odpowiedź #75 dnia: 12 - Czerwiec - 2018 - 21:37:54 »
Ja dodam od siebie, ze od nowosci mam problem z swiszczeniem powietrza przy lewym lusterku. Do tego stopnia ze powyzej 70 tak slychac jakby bylo otwarte okno. Oczywiscie w aso rozkladaja rece i prosili o rozwiazanie sprawy w Wolfsburgu
To może być ten sam fuckup co w Arteonie.
Owiń lusterko ciasno folią stretch. Zrób jazdę testową. Jak przestanie szumieć to problem jest w uszczelnieniu przejścia pomiędzy wnętrzem drzwi a lusterkiem. VW na to nie wpadł.
 

Offline rk

  • Pasjonat
  • Wiadomości: 518
  • Pomógł: 68
  • Auto: Tiguan II
  • Wersja: HL+R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Kod: CHHB
  • Moc: 220 KM
  • Napęd: 4Motion
  • Skąd: ZS
Odp: Lista fuckupów w nowym modelu
« Odpowiedź #76 dnia: 13 - Czerwiec - 2018 - 01:01:17 »
Chyba na to jest TPI, jak dobrze pamiętam usuwają jakąś pozostałość plastiku wewnątrz lusterka (spiłowują ją) i problem znika.
 

Offline Pro_Tre

  • Bywalec
  • Wiadomości: 62
  • Pomógł: 2
  • Auto: Tiguan II
  • Model: Highline
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Moc: 150 KM
  • Napęd: FWD
Odp: Lista fuckupów w nowym modelu
« Odpowiedź #77 dnia: 13 - Czerwiec - 2018 - 13:16:01 »
Podstawowe pytanie na jakiej próbie poszczególnych dealerów został przeprowadzony raport i jak sprzedaż poszczególnych marek ma się do miejsca w kwalifikacji.
Brakowało aby w tym zestawieniu wygrały marki co mają po 1-3 salony w PL :) Badanie obejmuje też tylko 40% całego rynku.

Generalnie tendencja zawsze jest taka, że im większą sprzedaż i sieć dystrybucji ma dany koncern (nie tylko motoryzacyjny) tym większe niezadowolenie :)
Poza tym często robiąc takie badania dostaje się sugestię z góry aby odpowiadać jak najprzychylniej albo w ogóle nie odpowiadać bo relacje firm objęte są np. tajemnicą handlową :)

 

asta

  • Gość
Odp: Lista fuckupów w nowym modelu
« Odpowiedź #78 dnia: 13 - Czerwiec - 2018 - 21:49:17 »
tak cz siak vag zalicza tyły i to by się potwierdzało w obsłudze posprzedazowej
 

Online wojo

  • Moderator
  • Wiadomości: 526
  • Pomógł: 27
  • Auto: Tiguan II
  • Napęd: 4Motion
  • Skąd: WZ
Odp: Lista fuckupów w nowym modelu
« Odpowiedź #79 dnia: 13 - Czerwiec - 2018 - 22:02:27 »
A kto nie zalicza? To jest powszechne zachowanie, ze po kupnie wszyscy maja ciebie gleboko w dupie. Niestety takie czasy nastaly

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Doposażanie / modyfikacje Grupy VAG / Wgrywanie / aktualizacja oprogramowań
Modyfikacje sterowników / Diagnostyka pojazdowa / Nagłośnienia Car Audio / Wygłuszanie wnętrza
 

Offline cieju1

  • Nowy
  • Wiadomości: 2
  • Auto: Tiguan II
  • Model: ALLSPACE
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: DFGA
  • Moc: 150 KM
  • Napęd: 4Motion
Odp: Lista fuckupów w nowym modelu
« Odpowiedź #80 dnia: 01 - Sierpień - 2018 - 13:49:14 »
Dzień dobry.
Mam Allspace 2.0 TDI 150km 4x4 dsg  ze zwykłym zawieszeniem od grudnia 2017r. Przejechałem 13 tys km i jestem szczerze zażenowany wykonaniem tego czegoś. Spasowanie plastików w kabinie tragedia, tak naprawdę ilość trzasków i skrzypień deski, drzwi, słupków a w szczególności nakładek zewnętrznych słupków jest gigantyczna i zależna od temperatur na zewnątrz. Do tego pojawiło się metaliczne cykanie w okolicach łączenia dachu ze słupkami najpierw po lewej później po prawej stronie. Karoseria strasznie czuła na zmiany temperatur i tak naprawdę ilość i pochodzenie dziwnych dźwięków zależy właśnie od temperatur. Zimą trzeszczą plastiki latem pracują blachy. Skrzynia niby ok ale zdarza się głośniejsza praca szczególnie na rondach gdy auto się wychyla. Zawiecha nie stuka jak w autach z DCC ale idealnie nie jest. Lusterka przy składaniu tak trzeszczały że musiałem potraktować je jakimś sprayem smarującym. Na pewno czasami stuka coś w drzwiach pasażera, prawdopodobnie podnośnik szyby. Rączki w drzwiach trzeszczą jak w zabawce. Bluetooth często gubi połączenie z telefonem. Latarka w bagażniku nie działa od nowości poza stacją dokującą. Keyless mógłby być lepszy bo czasami głupio człowiek wygląda głaszcząc klamkę żeby go zamknąć. Generalnie jakby kosztował 40 tys to byłby super ale za 165 to porażka. Jeśli ktoś słucha głośno muzy lub olewa stuki, piski i trzaski oraz w duszy ma to że za spore pieniądze dostaje wyrób który wg mnie jest smartfonopodobny to ok, ale jeśli chcecie jakości, trwałości to chyba w vw nas olewają.  Mam nadzieję że uda mi się wytrwać z nim 4 lata i raczej go nie wykupię. Z drugiej strony chyba dzisiejszy świat tak ma wyglądać, szybko tanio i do przodu.
 

Offline zibi1303

  • Bywalec
  • Wiadomości: 91
  • Pomógł: 8
  • Auto: Tiguan II
  • Wersja: Comfort
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Kod: CZEA
  • Moc: 150 KM
  • Napęd: FWD
Odp: Lista fuckupów w nowym modelu
« Odpowiedź #81 dnia: 01 - Sierpień - 2018 - 15:26:35 »
Trochę dziwne, aż tak źle nie oceniam TIG'a swojego , ale ja mam klasyka z niemiec... No i mam go dopiero miesiąc ale nic mi nie puka  nic nie trzeszczy. Telefon sparowany łączy się od razu jak jest w zasięgu. Jechałem ALLSpace i tam zauważyłem ze plastiki z tyłu są już gorsze niż te z przodu. Co ciekawe w moim miękko jest i z tyłu a w AllSpace było już twardo. Na razie odpukać nie mam żadnych zastrzeżeń co do jakości montażu. Może jedynie ekran media center jest strasznie paluchożerny i odciski się za szybko robią, ale fibrą szybko sobie radze z tym.
 

Offline cieju1

  • Nowy
  • Wiadomości: 2
  • Auto: Tiguan II
  • Model: ALLSPACE
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: DFGA
  • Moc: 150 KM
  • Napęd: 4Motion
Odp: Lista fuckupów w nowym modelu
« Odpowiedź #82 dnia: 01 - Sierpień - 2018 - 15:43:43 »
Może to problem tego że mój Allspace przypłynął z gorącego Meksyku ale co mnie jako klienta powinno to interesować? Może być z Bangladeszu ale jak ma znaczek VW to powinni standardy mieć jednakowe. Generalnie po 1 miesiącu też mi się podobało ale zaliczyłem trochę km po naszych drogach i różne aury i widzę że auto się rozklekotało.
 

Offline KTF

  • Amator
  • Wiadomości: 10
  • Auto: Inne
  • Silnik: 2.0 TDI CR
  • Kod: CFF
  • Moc: 140 KM
Odp: Lista fuckupów w nowym modelu
« Odpowiedź #83 dnia: 07 - Sierpień - 2018 - 12:55:50 »
Może to problem tego że mój Allspace przypłynął z gorącego Meksyku ale co mnie jako klienta powinno to interesować? Może być z Bangladeszu ale jak ma znaczek VW to powinni standardy mieć jednakowe. Generalnie po 1 miesiącu też mi się podobało ale zaliczyłem trochę km po naszych drogach i różne aury i widzę że auto się rozklekotało.
Czy ktoś z użytkowników Allspace przejechał już podobny przebieg i również potwierdza skrzypienia i trzaski oraz inne bolączki?
 

Offline Pro_Tre

  • Bywalec
  • Wiadomości: 62
  • Pomógł: 2
  • Auto: Tiguan II
  • Model: Highline
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Moc: 150 KM
  • Napęd: FWD
Odp: Lista fuckupów w nowym modelu
« Odpowiedź #84 dnia: 07 - Sierpień - 2018 - 17:55:01 »
Poszukaj drugiego polskiego forum w necie o Tiguanie, tam jest więcej osób, które mogą się wypowiedzieć w tym temacie.

Mam Tiguana w normalnej wersji od listopada 2016 r i takich usterek u mnie nie ma.

Jedyne co zauważyłem to skrzypiące lusterka przy składaniu podczas pierwszej zimy, kiedy go użytkowałem, zgłoszone do serwisu przed ostatnią i podczas tej już nic nie skrzypiało.
 

Offline foxter11

  • Amator
  • Wiadomości: 13
  • Pomógł: 2
  • Auto: Tiguan II
  • Model: Allspace
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Moc: 150KM
  • Napęd: FWD
Odp: Lista fuckupów w nowym modelu
« Odpowiedź #85 dnia: 07 - Sierpień - 2018 - 18:51:24 »
U mnie przy przebiegu około 6-7 tys. nic nie skrzypi ani nie klekocze w środku. Lusterko od czasu do czasu zaskrzypi przy składaniu ale to rzadko i tylko od kierowcy. Przy przeglądzie to zgłoszę.
To mój pierwszy nowy samochod, a starym się aż tak nie przyglądałem;) Ale zauważyłem kilka niedoskonałości w dopasowaniu  karoserii:
- tylny zderzak jest bardziej wciągnięty niż blacha nadkoli
- szpary pomiędzy drzwiami i słupkami są różnej wielkości nie tylko z obu stron ale i po tej samej stronie
- lewe tylne drzwi o pół milimetra odstają z tylu od karoserii jakby delikatnie byly wygięte na zewnątrz
Natomiast wszystkie te rzeczy widać dopiero jak się bardzo przyglądać a do  tego mam biały samochód co nie jest bez znaczenia.
 
Podziękował: KTF

Tagi wątku: Front Assist