Autor Wątek: 1.9 TDI AFN by EcuProject  (Przeczytany 2453 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Scrappy

  • Pasjonat
  • Wiadomości: 722
  • Pomógł: 14
  • Auto: Passat B6
  • Silnik: 2.0 TDI PD
  • Kod: BMP
  • Moc: 140 KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: DS
1.9 TDI AFN by EcuProject
« dnia: 21 - Wrzesień - 2016 - 15:54:53 »
Taki wynik wyszedł po dzisiejszej wizycie w EcuProject Wrocław



 
Podziękował: bolotelewidz

Offline Shivy

  • Nowy
  • Wiadomości: 3
  • Auto: Passat B4
  • Silnik: 1.9 TDI 1Z
  • Moc: 90 KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: Lubelskie - LKS
Odp: 1.9 TDI AFN by EcuProject
« Odpowiedź #1 dnia: 21 - Wrzesień - 2016 - 21:16:27 »
Gitara gra! :smoking:
 

Offline janusz07

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 154
  • Pomógł: 4
  • Auto: Passat B5
  • Model: Variant
  • Silnik: 2.8 V6 30V
  • Kod: AQD
  • Moc: 193 KM
  • Napęd: 4Motion
  • Skąd: OK
Odp: 1.9 TDI AFN by EcuProject
« Odpowiedź #2 dnia: 22 - Wrzesień - 2016 - 14:09:08 »
Fajnie, tylko że przy moim wzroku nic nie widzę na tym wykresie. Wszystkie linie w kolorze czerwonym ?
Czy mógłbyś to opisać słowami ?

Zdecydowane NIE, dla druciarstwa!
 

Offline Scrappy

  • Pasjonat
  • Wiadomości: 722
  • Pomógł: 14
  • Auto: Passat B6
  • Silnik: 2.0 TDI PD
  • Kod: BMP
  • Moc: 140 KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: DS
Odp: 1.9 TDI AFN by EcuProject
« Odpowiedź #3 dnia: 22 - Wrzesień - 2016 - 17:03:20 »
Seria 120KM i 250Nm, po modzie 142KM i 325Nm. Dwie kreski "górne" to moc przed i po programie, te niżej to przebieg momentu obrotowego przed i po programie.
 

Offline PiterPiotruś

  • Bywalec
  • Wiadomości: 62
  • Auto: Golf IV
  • Silnik: 1.9 TDI PD
  • Kod: ATD
  • Napęd: FWD
Odp: 1.9 TDI AFN by EcuProject
« Odpowiedź #4 dnia: 22 - Wrzesień - 2016 - 17:53:56 »
Więcej trzeba było mu dać przy takiej serii :)
 

Offline janusz07

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 154
  • Pomógł: 4
  • Auto: Passat B5
  • Model: Variant
  • Silnik: 2.8 V6 30V
  • Kod: AQD
  • Moc: 193 KM
  • Napęd: 4Motion
  • Skąd: OK
Odp: 1.9 TDI AFN by EcuProject
« Odpowiedź #5 dnia: 22 - Wrzesień - 2016 - 18:56:28 »
Seria 120KM i 250Nm, po modzie 142KM i 325Nm. Dwie kreski "górne" to moc przed i po programie, te niżej to przebieg momentu obrotowego przed i po programie.
Dzięki, teraz chyba jest już czym wyprzedzać :D

Zapomniałem spytać, jakie koszty takiej "modernizacji" programu ?

Zdecydowane NIE, dla druciarstwa!
 

Offline Scrappy

  • Pasjonat
  • Wiadomości: 722
  • Pomógł: 14
  • Auto: Passat B6
  • Silnik: 2.0 TDI PD
  • Kod: BMP
  • Moc: 140 KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: DS
Odp: 1.9 TDI AFN by EcuProject
« Odpowiedź #6 dnia: 22 - Wrzesień - 2016 - 21:44:05 »
Tak, jeździ się już trochę lepiej :D Więcej już nie można było. Byłoby sporo dymu i turbo też już raczej by ograniczało. Koszt 900zł.
 

Offline przemo

  • Master
  • Wiadomości: 1287
  • Pomógł: 2
  • Auto: Audi
  • Model: S6 C5
  • Silnik: 4.2 V8
  • Kod: ANK
  • Moc: 340 KM
  • Napęd: quattro
  • Skąd: LRY
Odp: 1.9 TDI AFN by EcuProject
« Odpowiedź #7 dnia: 22 - Wrzesień - 2016 - 23:42:13 »
Noooo powiem Ci, że miodzio wynik.  Co do mocy to swego czasu jak gadałem z tjunerami to też zalecali max 20KM softem. tzw. bezpieczna granica.
 

Offline pretor

  • Administrator
  • Wiadomości: 3004
  • Pomógł: 106
  • Auto: Sharan I
  • Wersja: CL Basic
  • Silnik: 1.9 TDi VP
  • Kod: AFN
  • Moc: 117 KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: OK
Odp: 1.9 TDI AFN by EcuProject
« Odpowiedź #8 dnia: 24 - Wrzesień - 2016 - 16:12:46 »
Nie znam się na tym tak dobrze tak jak nasz młody ale niezwykle "doświadczony" kolega @przemo, ale na moje oko 900 zł za 20 KM więcej w stosunku do serii, to trochę dużo.
Fakt że co dzień dużo ważniejszy jest moment obrotowy i jego przebieg a nie konie, ale czy ten przyrost mocy jest odczuwalny na te 9-stówek czy raczej nie warto było tego robić ?
   
 

Offline Scrappy

  • Pasjonat
  • Wiadomości: 722
  • Pomógł: 14
  • Auto: Passat B6
  • Silnik: 2.0 TDI PD
  • Kod: BMP
  • Moc: 140 KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: DS
Odp: 1.9 TDI AFN by EcuProject
« Odpowiedź #9 dnia: 24 - Wrzesień - 2016 - 20:37:26 »
Nie znam się na tym tak dobrze tak jak nasz młody ale niezwykle "doświadczony" kolega @przemo
Chyba jednak jestem młodszy, od pół roku pełnoletni  ::) ::)

A wracając do tematu, bez problemu znalazłbym w obrębie od 5-20 kilometrów od domu kilka osób które "zachipowałyby" mi auto za 300-400zł, ale jak już naoglądałem się jak taki tuning wygląda to grzecznie podziękowałem. Chytry traci dwa razy, jak mam komuś zapłacić za to żebym szybciej wymienił turbo, sprzęgło albo i cały silnik to wolałem dołożyć kilka stówek i wiem że jest to zrobione z głową. Jeździ się fajnie, jest elastyczniejszy i czuć że lepiej się odpycha. Wiadomo, to jest auto wielkości kiosku i porównując do jakiegoś golfa czy passata to sharan wypadnie gorzej, ale porównując serię i po modzie to różnica jest i nie żałuję ani złotówki.
 

Tagi wątku: