Autor Wątek: [Audi 80] Cabrio - Naprawa elektrycznych szyb i dachu  (Przeczytany 2360 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gulasz

  • Gaduła
  • Wiadomości: 1869
  • Pomocny: 16
  • Auto: Touareg I
  • Silnik: 1.9 TD
  • Kod: AHH
  • Moc: 90 KM
  • Skąd: Gdańsk
[Audi 80] Cabrio - Naprawa elektrycznych szyb i dachu
« dnia: 10 - Wrzesień - 2016 - 20:32:34 »
Wspominałem już przy jakiejś okazji o kumplu który ciągał wozy z DE (najczęściej uszkodzone golfy IV ) tym razem uraczył mnie audikiem w wersji cabrio z 98 roku .By mu się opłacało ciągnąć wóz do polski naturalnie musi mieć jakiś feler .Podobnie było i w tym przypadku nie działała żadna szyba ani nie działał dach .Czyli takie cabrio ale nie do końca .Szyba od kierowcy opuszczona z 5 cm i cisza brak reakcji na próby zamknięcia .Podszadłem do tematu z dobrym nastawieniem licząc że pewnie tradycyjnie popękały kabelki w harmonijce drzwi kierowcy i temat opanuję moment .
http://www.fotem.pl/data/cfb986becc73dd7d51abe9c3d6a0b4.jpg
[Audi 80] Cabrio - Naprawa elektrycznych szyb i dachu

Ku mojemu zdziwieniu kabelki były w idealnej kondycji (wszystkie całe )jak na wiek wozu .Więc zacząłem od początku bezpieczniki ,termiki i wszystko ok.Chwila zastanowienia i głównym podejrzanym mogły by się wydawać zespolone przełączniczki w drzwiach kierowcy (tym bardziej że szyba była nie domknięta i mogło się po nich lać .
http://www.fotem.pl/data/55dad869d11c7e0ef1369bdb419e.jpg
[Audi 80] Cabrio - Naprawa elektrycznych szyb i dachu

Więc fru i desant tapicerki .Przedzwonione mierniczkiem i wszystkie ok. Więc nie pozostało nic innego jak lecieć po kolei .Brak zasilania dochodzącego do przełączników .Dla pewności sprawdziłem na wyjściach że silniki szyb sprawne (byłoby słabo gdyby padły wszystkie ).Wygrzebałem wiązkę w drzwiach by być pewnym że szyba nie pocięła wiązki Ale całość w drzwiach okazała się cacy .Więc rozgrzebałem trzewia pod kierownicą by dostać się do modułu szyb .Wyprute pół wozu i cudowny moduł na wierzchu.
http://www.fotem.pl/data/6e57d218d35891d9c698229cc29.jpg
[Audi 80] Cabrio - Naprawa elektrycznych szyb i dachu

By lepiej słyszeć czy daje oznaki życia po włączonym zapłonie zdjąłem obudowę .I usłyszałem tylko błogą ciszę .Szybkie sprawdzenie czy dochodzi napięcie do cudownej myśli konstruktorów i wszystko jasne .Przed pudełeczkiem jest a na wyjściu już nie .Więc desant i lukanie na zimne luty .
http://www.fotem.pl/data/ea57fc0fa33bcb6c0833f56c0e2.jpg
[Audi 80] Cabrio - Naprawa elektrycznych szyb i dachu

http://www.fotem.pl/data/fa4faf47f7ba886c17ab5a6fe508.jpg
[Audi 80] Cabrio - Naprawa elektrycznych szyb i dachu

http://www.fotem.pl/data/f5c35ca2a0328ed347f4dd91353e42.jpg
[Audi 80] Cabrio - Naprawa elektrycznych szyb i dachu

Strzeliłem kilka fotek by pokazać przyrost formy nad treścią .I co w takiej sytuacji ?sobota godzina popołudniowa a modułu nowego brak.Fura koniecznie potrzebna na jutro rano (ma być kupujący )tylko jak sprzedać cabrio w którym nie otwiera się żadna szyba ani dach .Nie wymiękłem na robocie i stwierdziłem że nie będzie Niemiec ze mną tak pogrywał .A ten cudowny moduł niech sobie w buty wsadzi .
http://www.fotem.pl/data/d139a965819ff616b02b150b689a.jpg
[Audi 80] Cabrio - Naprawa elektrycznych szyb i dachu

Wydłubałem jeden z siedmiu które dochodziły do włącznika w drzwiach .Stwierdziłem że jak już jest to bez potrzeby nie będę ciągnął swojego.Ten kabel zrobiłem przewodem plusowym po przekręceniu stacyjki i po zabezpieczeniu termikiem (który był orginalnie koło modułu  )By nie ciąć orginalnej wiązki i dewastować orginalnej wtyczki przychodzącej do przełącznika zrobiłem kawałek instalacji która jest minusem
http://www.fotem.pl/data/eaa0f2556fe069bf1a729a635332.jpg
[Audi 80] Cabrio - Naprawa elektrycznych szyb i dachu

Jest to ten (gruby czerwony kabel ) mostek przykręcony na bezszczela śrubką. A ten ładnie wyjęty z oryginalnej wtyczki (wykorzystany jako plusowy ).W efekcie takiej przeróbki wszystkie szyby chodzą cacy tylko moduł został jakoś zbędny no i wisi sobie pod tapicerką wiązka niewykorzystanych kabli (nie chciałem być aż tak brutalny by je wyciąć może kiedyś ktoś będzie sobie chciał koniecznie zamontować z powrotem cudowne pudełeczko) .
http://www.fotem.pl/data/671dbe52d30501ba9579e5297108b38.jpg
[Audi 80] Cabrio - Naprawa elektrycznych szyb i dachu

Z dachem poszło bez bólu standardowo popękane kabelki przy prawym zawiasie tylnej klapy.Widząc tą fotorelację z może ktoś zauważy że przyrost formy nad treścią jest przeogromny zamiast 7 kabli i modułu wystarczył jeden plusowy i dodatkowa masa wzięta z drzwi i wszystko działa jak powinno .A przy okazji jest to kolejny dowód na to co powtarzam z uporem maniaka że elektronika jest fajna ale nie w wozie i tylko z nią same problemy .
Sorki ale musiałem przyładować wstrzyka z elektroniką choćby z powodu zmarnowanego czasu na poprawianie fabryki .
     


 

Online red

  • Administrator
  • Wiadomości: 1556
  • Pomocny: 20
    • S7
  • Auto: Sharan I FL
  • Wersja: Black Velvet
  • Silnik: 1,9 TDi PD
  • Kod: BVK
  • Moc: 115++
  • Skąd: Podlaskie/BWM
Odp: [Audi 80] Cabrio - Naprawa elektrycznych szyb i dachu
« Odpowiedź #1 dnia: 12 - Wrzesień - 2016 - 18:44:14 »
Jako prowizoryczna naprawa żeby szyby zamknąć bo czarna chmura nadchodzi jak najbardziej dobra robota  :vwclubpolska:
Na drugim zdjęciu widać że dość długo musiałaby ta chmura stać żeby tą robotę dokończyć  :smoking:
Na dłuższą metę to raczej średnio - ten moduł odpowiada za domykanie szyb z klucza / pilota i wielu użytkowników korzysta z tego wynalazku.
Do tego nie będzie też działało otwieranie okna do samego końca jednym przyciśnięciem  :(
Jako że w obecnej konfiguracji prąd który przechodzi przez przełączniki jest dużo większy niż normalnie i ich życie delikatnie mówiąc się skróci.
Czerwony przewód masowy? Nie do końca przejrzyste rozwiązanie - czerwony jest zwykle plusem.
Żeby nie było że tylko krytykuję przekrój i mocowanie przewodu masowego jest ok  :thumbup:
 

Offline Scrappy

  • Pasjonat
  • Wiadomości: 689
  • Pomocny: 9
  • Model: Alhambra
  • Silnik: 1.9 TDI VP
  • Kod: AFN
  • Moc: 142 KM
  • Skąd: Dolnośląskie/DS
Odp: [Audi 80] Cabrio - Naprawa elektrycznych szyb i dachu
« Odpowiedź #2 dnia: 12 - Wrzesień - 2016 - 19:51:03 »
A czy w tym cabrio nie było często spotykanej opcji która przy otwieraniu i zamykaniu drzwi opuszczała o ok. 2 cm okna, żeby weszły w prowadnicę w dachu? Wydaje mi się że taka funkcja była i raczej została utracona poprzez tą operację?
 

Offline Gulasz

  • Gaduła
  • Wiadomości: 1869
  • Pomocny: 16
  • Auto: Touareg I
  • Silnik: 1.9 TD
  • Kod: AHH
  • Moc: 90 KM
  • Skąd: Gdańsk
Odp: [Audi 80] Cabrio - Naprawa elektrycznych szyb i dachu
« Odpowiedź #3 dnia: 12 - Wrzesień - 2016 - 21:23:44 »
Panowie szyby miały działać no i działają .A tytułu z "walka z szybami " na " naprawa elektrycznych szyb i dachu "nie ja zmieniałem .Wiem że dla większości kastracja nie jest naprawą choć jak widać ja wycinam/wyrzucam i działa . A że przy okazji mogę dać gwarancję dożywotnią że nie padnie takie cudeńko jak moduł szyb to chyba raczej oczywiste bo go po prostu nie ma .Czy nie mogli od razu w fabryce nie wkładać tego cuda .Jeśli chodzi o opcję że z kluczyka nie domknie szyb czy przy chwyceniu za klamkę nie opuści szyby o centymetr możecie wierzyć że da się to ogarnąć bez problemu też bez tego magicznego pudełeczka .Gdyby ta fura nie była na sprzedaż tylko moja to pewnie poświęciłbym chwilę dłużej i ogarnął te opcje (i też by działały bez modułu). Foto relację zamieściłem bardziej jako mój sposób na obejście tego nad czym tęgie głowy kombinowali i jak widać przekombinowali (bo zdechło ).A i może komuś się przydać taka fotorelacja jak będzie chciał samemu walczyć i jak sobie może poradzić jak będzie miał awaryjną sytuację przy namierzeniu czy zakupie sterownika szyb.   

Dodano:  12 - Wrzesień - 2016  -  21:32:51
Jako że w obecnej konfiguracji prąd który przechodzi przez przełączniki jest dużo większy niż normalnie i ich życie delikatnie mówiąc się skróci.
Prąd jaki przechodzi jest dokładnie taki sam więc nic się nie skróci .A w razie "w"jest zabezpieczony przez termik (tak że powinno funkcjonować jak w orginale )


Dodano:  12 - Wrzesień - 2016  -  21:35:54
Na drugim zdjęciu widać że dość długo musiałaby ta chmura stać żeby tą robotę dokończyć
By tylko zamknąć szybę nie trzeba zdejmować i nic rozbierać .Wystarczy odchylić harmonijkę wkuć się szpilką /igłą w kabel i podać plus z akumulatora (najmniej inwazyjny sposób


Dodano:  12 - Wrzesień - 2016  -  21:40:17
Czerwony przewód masowy? Nie do końca przejrzyste rozwiązanie - czerwony jest zwykle plusem.
Trzeba by powiedzieć to też mądralą z tej stajni . Oni też dla zmyły nie dali czerwonego jako plusowy .A że taki akurat wlazł mi w łapy no cóż .
 

Online przemo

  • Gaduła
  • Wiadomości: 1321
  • Pomocny: 5
  • Model: S6 C5
  • Silnik: 4.2 V8
  • Kod: ANK
  • Moc: 340 KM
  • Skąd: LRY
Odp: [Audi 80] Cabrio - Naprawa elektrycznych szyb i dachu
« Odpowiedź #4 dnia: 12 - Wrzesień - 2016 - 23:20:38 »
Pytanie tylko za co odpowiadał ten moduł. Jesli za jakieś istotne cechy to szkoda ze tak to zostało zrobione aczkolwiek jeśli działa to sie nie czepiam.
Gulasz jeśli mogę zapytać z Ciekawości to wiesz może ile bylo za to auto dane?
 

Offline Gulasz

  • Gaduła
  • Wiadomości: 1869
  • Pomocny: 16
  • Auto: Touareg I
  • Silnik: 1.9 TD
  • Kod: AHH
  • Moc: 90 KM
  • Skąd: Gdańsk
Odp: [Audi 80] Cabrio - Naprawa elektrycznych szyb i dachu
« Odpowiedź #5 dnia: 13 - Wrzesień - 2016 - 06:45:46 »
Pytanie tylko za co odpowiadał ten moduł.
Głównym zadaniem tego cudownego pudełeczka jest dbanie o dochody firmy. To się ma psuć często i szybko( i nie tylko to ) a przysłowiowy Kowalski ma wyskakiwać z kasiorki .
Co do drugiego pytania ile dał za ten wóz to jak znam gościa to pewnie grosze .Nie pytałem bo średnio mnie to obchodzi ale na pewno poniżej 1000 euro (grubo poniżej ).Golfy 4 jakie zwoził były najczęściej w przedziale 300-700 euro (naturalnie każdy miał jakiś feler ,no i było to parę lat wstecz ).W tym był problem z elektryką a tego typu naprawy w DE mocno bolą po kieszeni więc można kupić wóz za śmieszne monety .     
 

Online przemo

  • Gaduła
  • Wiadomości: 1321
  • Pomocny: 5
  • Model: S6 C5
  • Silnik: 4.2 V8
  • Kod: ANK
  • Moc: 340 KM
  • Skąd: LRY
Odp: [Audi 80] Cabrio - Naprawa elektrycznych szyb i dachu
« Odpowiedź #6 dnia: 13 - Wrzesień - 2016 - 08:23:33 »
Gulasz odp o dochodzie firmy mnie nie zadowala ;D
 

Online red

  • Administrator
  • Wiadomości: 1556
  • Pomocny: 20
    • S7
  • Auto: Sharan I FL
  • Wersja: Black Velvet
  • Silnik: 1,9 TDi PD
  • Kod: BVK
  • Moc: 115++
  • Skąd: Podlaskie/BWM
Odp: [Audi 80] Cabrio - Naprawa elektrycznych szyb i dachu
« Odpowiedź #7 dnia: 13 - Wrzesień - 2016 - 11:25:42 »
Naprawa jest wykonana dla nieświadomego lub mało wymagającego klienta - ktoś kto świadomie kupuje takie auto od razu zwróci uwagę na tą rzeźbę.
Co do przełączników - w oryginale ten ohydny, drenujący kieszeń moduł posiada przekaźniki - po jednym na każde okno, jeżeli po Twojej przeróbce ich nie ma to niestety ale przełączniki szybko się powytapiają.
Jeśli chodzi o czas wykonania to po 4 filtrach na chodniku wywnioskowałem że naprawa trwała min. 20 minut więc chmura musiałaby trochę poczekać :)
Skoro renomowany producent zastosował w swoim bądź co bądź prestiżowym samochodzie taki moduł to zapewne w jakimś celu i nie widział możliwości zastosowania czegoś innego.
Patrząc na rocznik i markę samochodu trudno doszukiwać się jakiejś złej woli producenta, raczej padł jakiś drobiazg za kilka złotych - naprawy podjąłby się każdy porządny serwis RTV. Cena takiego modułu też nie powala - na szybko znalazłem taki na znanym portalu aukcujnym za 130 zł także sens tej przeróbki moim zdaniem dyskusyjny.
 

Offline Gulasz

  • Gaduła
  • Wiadomości: 1869
  • Pomocny: 16
  • Auto: Touareg I
  • Silnik: 1.9 TD
  • Kod: AHH
  • Moc: 90 KM
  • Skąd: Gdańsk
Odp: [Audi 80] Cabrio - Naprawa elektrycznych szyb i dachu
« Odpowiedź #8 dnia: 13 - Wrzesień - 2016 - 13:14:09 »
Jeśli chodzi o czas wykonania to po 4 filtrach na chodniku wywnioskowałem że naprawa trwała min. 20 minut więc chmura musiałaby trochę poczekać
Te cztery długości papierosa to czas na znalezienie usterki rozebranie ,przerobienie i złożenie .By tylko zamknąć niedomkniętą szybę wystarczą dwa trzy machy a nie cała fajka.
Co do przełączników - w oryginale ten ohydny, drenujący kieszeń moduł posiada przekaźniki - po jednym na każde okno, jeżeli po Twojej przeróbce ich nie ma to niestety ale przełączniki szybko się powytapiają.
Jak na spostrzegawcze oko i zauważenie kipów na glebie to trochę słabo by nie zauważyć jak grube kable dochodzą do przełączników w orginale .Przekaźniki służą do sterowania .Jeden jest do załączenia prądu po przekręconej stacyjce by magiczne pudełeczko wskrzesiło się do życia .Drugi jest do sterowania opcją uchylenia szyby po złapaniu za klamkę a trzeci zapewne podtrzymuje napięcie przy opcji domykania szyb .I więcej już nie ma przekaźniczków I nawet z racji tego że w wozie są 4 szyby a przekaźniki 3 to nie mogą służyć do odciążenia prądowego przełączników w drzwiach .Wystarczy uważnie się przyjżeć grubości wszystkich kabli dochodzących do przełączników i wszystko będzie jasne .Gdyby przełączniki miały tylko spełniać funkcję sterującą były by dużo chudsze .
A co do zakupu nowego sterownika szyb to wspomniałem że głównie zależało na czasie (którego nie było na zamawianie czekanie i sprawdzanie czy to co przyjdzie będzie sprawne czy może w podobnej kondycji jak to co miałem w ręku )A pozatym jaka gwarancja że zakupiona używka czy nawet nówka nie padnie na drugi dzień po zamontowaniu .A tak ja daję gwarancję dożywotnią że nie padnie sterownik szyb bo go nie ma więc nie ma co paść .Przy okazji dłubania innych podobnych tematów podrzucę jak wygląda przyrost formy nad treścią i jak można obejść niektóre tematy bez uszczerbku na wszystkich chcianych czy nie chcianych wodotryskach i jak wszystko będzie działać i ile zostanie klamotów .Może wtedy będzie bardziej obrazowo że magicy siedzący i wymyślający to wszystko robią to po to by ich nie wyrzucili z roboty (bo cały czas są potrzebni do ulepszań lub jak ja to nazywam do psucia i skracania życia czegoś co powinno działać bezawaryjnie i przeżyć właściciela pojazdu )Jak i po to by wcale nie było lepiej tylko drożej w naprawie , a naprawa tak skomplikowana by albo kupić nowe lub tylko na serwis by mogli skroić na częściach i naprawie .
 

Online red

  • Administrator
  • Wiadomości: 1556
  • Pomocny: 20
    • S7
  • Auto: Sharan I FL
  • Wersja: Black Velvet
  • Silnik: 1,9 TDi PD
  • Kod: BVK
  • Moc: 115++
  • Skąd: Podlaskie/BWM
Odp: [Audi 80] Cabrio - Naprawa elektrycznych szyb i dachu
« Odpowiedź #9 dnia: 13 - Wrzesień - 2016 - 15:47:13 »
Nie mam więcej pytań.
Podpowiem tylko że powinieneś zgłosić się na konstruktora do jakiegoś koncernu motoryzacyjnego - po co stosować moduł za np. 100 złotych jak można dać skrętkę i zakleić taśmą izolacyjną za 3 grosze i do tego dać ładną obudowę z numerem za 2,50 zł i jak padnie to po promocji wymienić za jedyne 599zł. Wielkie oszczędności koncern miałby na przewodach - po co siedem jak dadzą rady dwa? Albo nawet jeden da radę bo co ma nie dać? Jakbyś przekonał władze koncernu do swoich pomysłów to ustawisz się do końca życia a my jako obeznani z techniką konsumenci zyskamy pewność że jak coś się zepsuje (za dużo tego nie będzie) to kawałkiem taśmy i kabla naprawimy to sami. klienci serwisów nadal będą dojeni ale tym razem koszty po stronie producenta będą niższe bo takie naprawy kosztują symbolicznie, wykona je nawet niewykwalifikowany personel, zbędne staną się komputery i cała diagnostyka więc nawet można będzie wspaniałomyślnie obniżyć ceny za usługi ASO bez straty zysków. Wszyscy będą zadowoleni a pieniądze i tak będą do kasy koncernu wpływać.
 

Offline Gulasz

  • Gaduła
  • Wiadomości: 1869
  • Pomocny: 16
  • Auto: Touareg I
  • Silnik: 1.9 TD
  • Kod: AHH
  • Moc: 90 KM
  • Skąd: Gdańsk
Odp: [Audi 80] Cabrio - Naprawa elektrycznych szyb i dachu
« Odpowiedź #10 dnia: 13 - Wrzesień - 2016 - 20:26:15 »
Może powiem jak ja to widzę by upolować muchę wystarczy zwinięta gazeta (nie musi być jakaś specjalna i druk jest w obojętnym języku ) i wcale nie potrzebny jest pocisk naprowadzany na podczerwień . By szyby w aucie działały wystarczy na dobrą sprawę jeden kabelek i masa wzięta z drzwi i oni dokładnie o tym wiedzą ale by doić kasę komplikują na maxa (Kowalski zapłaci przy zakupie raz za ładny wodotrysk i jak padnie zapłaci drugi raz za to samo jak będzie miał farta i padnie mu dana część tylko raz bo zanim wóz trafi na złom dana usterka powiela się kilkukrotnie  ).A to co serwują nam mistrzowie to jak strzelanie do muchy z pocisku samonaprowadzającego .Ważny jest efekt końcowy by mucha nie przeżyła lub szyba chodziła góra , dół.Kowalskiemu zależy by nie nękały go wieczne usterki a przy coraz nowszych wozach usterek jest coraz więcej i coraz krócej żyją .Czyżby nieudolność wielkich koncernów czy zamierzone działanie ?Jak nie potrafią zrobić tak by szyby działały bezawaryjnie to niech wrócą do rozwiązań z przed 30 lat gdzie wszystko funkcjonowało bez elektroniki rodem z NASA .
 
 

Offline janusz07

  • Pasjonat
  • Wiadomości: 157
  • Pomocny: 0
  • Auto: Passat B5
  • Model: Variant
  • Silnik: 2.8 V6 30V
  • Kod: AQD
  • Moc: 193 KM
  • Skąd: OK
Odp: [Audi 80] Cabrio - Naprawa elektrycznych szyb i dachu
« Odpowiedź #11 dnia: 14 - Wrzesień - 2016 - 15:08:15 »
A ja powiem tak: gdybyś kolego Gulasz naprawił mi tak auto, to pogoniłbym Cie gdzie pieprz rośnie :evil:
Fajnie że prezentujesz swoje naprawy ale ta konkretna woła o pomstę do nieba i nie może mieć naszej aprobaty.
Naciągaczom i druciarzom zawsze mówię stanowcze: NIE

ps. bez obrazy, każdy może mieć swoje zdanie ;)

Zdecydowane NIE, dla druciarstwa!
 

Offline Gulasz

  • Gaduła
  • Wiadomości: 1869
  • Pomocny: 16
  • Auto: Touareg I
  • Silnik: 1.9 TD
  • Kod: AHH
  • Moc: 90 KM
  • Skąd: Gdańsk
Odp: [Audi 80] Cabrio - Naprawa elektrycznych szyb i dachu
« Odpowiedź #12 dnia: 14 - Wrzesień - 2016 - 19:08:14 »
Jestem ciekaw czy przy opcji awarii we własnym wozie i niemożności zdobycia takiego modułu od ręki jeździłbyś z otwartą nawet w deszczu czy podjechałbyś do "druciarza " ( bo u nie druciarza wóz pewnie by musiał stać na taką pierdołkę ) .A skoro niaciągaczom mówisz stanowcze NIE to jak ma się to do zakupu auta w którym jest totalny przyrost formy nad treścią .To właśnie te wielkie koncerny są naciągaczami komplikując na maxa rzeczy które tego nie wymagają .
Ale to jest mój punkt widzenia .
 

Offline andrew7800

  • Moderator
  • Wiadomości: 1371
  • Pomocny: 26
  • Auto: Sharan I FL
  • Silnik: 2.0 TDI PD
  • Kod: BRT
  • Moc: 140 KM
  • Skąd: Podlaskie/BKL
Odp: [Audi 80] Cabrio - Naprawa elektrycznych szyb i dachu
« Odpowiedź #13 dnia: 14 - Wrzesień - 2016 - 21:01:16 »
A ja uważam że jeśli taki moduł bardzo ciężko dostać lub kosztuje słone pieniądze to pokusił bym się tak jak kolega @Gulasz na przeróbkę instalacji tak by wszystko działało.
Jeśli auto jest dla siebie to jedna rzecz ale jeśli na sprzedaż to poinformował bym nabywcę o takim fakcie. W razie ponownej awarii wiedział by co jest grane.
 

Online przemo

  • Gaduła
  • Wiadomości: 1321
  • Pomocny: 5
  • Model: S6 C5
  • Silnik: 4.2 V8
  • Kod: ANK
  • Moc: 340 KM
  • Skąd: LRY
Odp: [Audi 80] Cabrio - Naprawa elektrycznych szyb i dachu
« Odpowiedź #14 dnia: 15 - Wrzesień - 2016 - 05:04:01 »
Ja szczerze mówiąc jestem zdecydowanie na nie czemuś takiemu ze względu na to, ze to klasyk i szkoda tam robić takie rzeczy.

Z drugiej strony git robota bo działa. Aczkolwiek był bym za przywróceniem tego do oryginału.

Gulasz to auto ma tyle lat, ze wtedy jeszcze nie mieli tylu pomysłów na "okradanie" ludzi co teraz.
20 lat temu skoro coś montowali to tak miało być.

Ciekawe co byś z mojej powyciagal aby była mniej wadliwa.  :D
 

Tagi wątku: